Копірайтинг

Будь-який веб-ресурс - це ще один спосіб поширення інформації про діяльність компанії. Без інформаційного наповнення, або по-іншому - контенту, створення нового сайту не має сенсу. Навіть самий красивий і зручний ресурс при відсутності якісних інформативних текстів залишиться лише картинкою. Створення унікального контенту для інтернет-сайтів - це одне із завдань лінгвістичного мистецтва під назвою копірайтинг.

Однак будь-яка компанія, представлена в мережі Інтернет, хоче бачити в своєму сайті не просто джерело інформації, а інструмент, що дозволяє залучити в компанію нових клієнтів, досягти зростання продажів товарів і послуг, збільшення прибутку. Іншими словами, всі хочуть, щоб сайт продавав. Але продавати сайт зможе тільки тоді, коли в його арсеналі з'являться тексти, здатні красномовніше кращого у своїй справі фахівця з продажу розповісти потенційному клієнту про всі переваги роботи з Вашою компанією, про унікальні торгових пропозиціях, привабливих знижки і т.д. Тому будь копірайтинг повинен бути продають.

Але і це ще не все. Тексти, створювані для наповнення інтернет-сайтів, повинні подобатися не тільки цільовим клієнтам, які прийшли на той чи інший веб-ресурс, відшукавши його в мережі Інтернет за допомогою системи пошуку Яндекс, Rambler або Google. Контент на сайті повинен бути зрозумілий пошуковим роботам. Від копірайтингу в чималому ступені буде залежати, наскільки легко можна буде знайти Ваш сайт у віртуальних джунглях, які позиції він буде займати в результатах видачі пошукових систем і наскільки успішно можна буде здійснити просування сайту в топи пошуковиків. І таке завдання підвладна тільки фахівцеві, що знає тонкощі пошукової оптимізації сайтів (SEO) і так званого SEO-копірайтингу.

Узагальнюючи, можна сказати, що продає SEO-копірайтинг - це маркетинговий інструмент, грамотне застосування якого дозволяє вирішити відразу кілька завдань, важливих для успішного існування і розвитку сайту в мережі Інтернет. За допомогою копірайтингу можна не тільки наповнити сайт контентом, але й дозволити ресурсу вийти на вершини пошукової видачі, а також залучити на сайт цільову аудиторію і перетворити відвідувачів з потенційних клієнтів в реальних покупців Ваших товарів і послуг.

Мистецтво створення продають SEO-текстів під силу далеко не кожному. Копірайтинг вимагає великої майстерності і особливої компетенції - знання законів пошукової оптимізації, основ маркетингу, реклами, психології. Кожен SEO-текст - це єдиний у своєму роді, унікальний продукт. І перш ніж створити його, необхідно детально вивчити сегмент ринку, в якому представлена компанія замовника, оцінити конкурентну ситуацію, проаналізувати особливості цільової аудиторії. Тому довіряти роботу зі створення контенту для сайту (копірайтингу) варто тільки першокласному фахівцю, здатному не просто вирішити проблему наповнення веб-ресурсу, а й домогтися поліпшення відвідуваності сайту, збільшення конверсії, а на виході - зростання продажів і прибутку Вашої компанії.

SEO-копірайтери компанії SEO Lab створять для Вас грамотні, легко читаються тексти, що враховують особливості Вашого бізнесу та сприяють зростанню продажів Вашої продукції. Фахівці нашої компанії зможуть адаптувати тексти з використанням певної кількості ключових слів, оптимізувавши їх під пошукові системи і не порушивши при цьому смислової цілісності тексту. Легким розчерком пера самі «сухі» і нецікаві статті та тексти перетворяться на унікальний продає контент, здатний зацікавити, залучити й утримати увагу самого вимогливого відвідувача, який неодмінно оформить замовлення або подзвонить по номеру телефону Вашої компанії.

Ми пропонуємо послуги з копірайтингу та створенню унікального продає контенту не тільки для сайту, але і для фірмових буклетів, каталогів, мультимедійних презентацій, рекламних статей, запам'ятовуються слоганів, прес-релізів і т.д. Наповнити новий сайт, переписати вже готові тексти, підготувати публікацію в пресі або розробити фірмову ділову поліграфію - SEO Lab завжди до Ваших послуг!