2014 рік, червневі поновлення пошуку Google

Для когось літо 2014 - сезон відпусток, але тільки не для Google! За один тільки червень у мобільного та веб-версії пошуку інтернет-гіганта сталися 4 значущих зміни.

1. З видачі зникли фото авторів контенту

Google перестає показувати в результатах пошуку (SERP) аватарки авторів матеріалів, а також дані про кількість їх кіл у Google+. За словами офіційного представника компанії Джона Мюллера (John Mueller), нововведення зумовлене прагненням Google очистити дизайн видачі від перевантажують його елементів, щоб поліпшити досвід користувачів мобільної версії пошуку і уніфікувати дизайн SERP для всіх видів пристроїв (ПК, планшетів, смартфонів).

За запевненням гуглёра, проведення тестування нової видачі показало, що відмова від аватарок ніяк не позначається на показнику кликабельности (CTR) матеріалів.

Проте в цьому питанні західні SEO-фахівці схильні не довіряти словами Джона Мюллера. Те, що наявність фото у видачі підвищує увагу користувачів до матеріалу і збільшує кількість переходів на сайт, було доведено в ході безлічі юзабіліті-експериментів і досліджень із застосуванням систем, що відстежують рухи очей юзерів.

2. Мережа знань стала витягати таблиці і списки c сайтів в SERP

Продовжуючи вдосконалювати свій алгоритм семантичного пошуку «Мережа знань» (Knowledge Graph), Google почав показувати у видачі витягнуті з сайтів таблиці і маркіровані списки. Як правило, вони дають гранично повну відповідь на конкретне запитання користувача. Тепер, щоб дізнатися номер телефону конкретного готелю, рецепт приготування шарлотки, алгоритм дій з перезавантаження айфона, немає необхідності переходити на якій би то не було сайт. Пошуковик надасть повноцінну відповідь на питання користувача в окремій табличці на сторінці результатів пошуку:

Якщо ж користувачеві буде потрібно якась додаткова інформація, він завжди зможе скористатися дідівським методом і перейти за посиланням внизу таблички, яка, до речі кажучи, стала більшою.

3. У мобільній видачу з'явилися блоки з інформацією про сайти

Google тестує картки з інформацією про сайти в мобільній видачі. Дані про інтернет-ресурсах беруться з Вікіпедії і з відкритого каталогу DMOZ. Слідом за сніппетом Google показує іконку «три крапки», натиснувши на яку користувач зможе побачити детальну інформацію про сайт.

4. У мобільній видачі Google з'явилися величезні заголовки

Окремі заголовки результатів пошуку, що мають швидкі посилання (сайтлінкі), в мобільній видачі Google стали помітно більшими. Правда, зустріти їх поки вдається вкрай рідко. Побачити і відобразити один з таких заголовків пощастило Лі Джарратту (Lee Jarratt), який шукав інформацію за запитом "amazon prime".

Повернутись до списку


Комментарии: