8 порад від Джеймі Сміта

Співзасновник маркетингового агентства Engine Ready Inc. і чинний керівник Strategy Analyzer Джеймі Сміт займається маркетингом вже протягом 15 років. Він виступав на індустріальних конференціях по всьому світу, його цитували відомі видання, у тому числі - New York Times і Wall Street Journal. Заснований в 1998 році особисто Смітом проект World Methods був об'єднаний з Engine Ready через 3 роки. Так Сміт отримав можливість працювати з групою талановитих фахівців, і спільними зусиллями вони вивели компанію в світові лідери ринку.

Нещодавно Сміт вирішив поділитися частиною накопиченого досвіду з колегами, написавши статтю про самих, на його думку, важливих елементах становлення маркетингового агентства. Автор підкреслив, що цінність рад не зростає із збільшенням порядкового номера - всі вони є складовими частинами успіху.

Порада # 1: ваші співробітники або зроблять агентство, або зруйнують його

Більшість компаній не здатні залучати фахівців тільки високою зарплатою. Конкурувати з гігантами в цифрах - безнадійна затія. Але, наприклад, унікальна корпоративна культура і можливість кар'єрного зростання повинні привернути увагу цінних кадрів саме до вас.

Не шукайте людей на повний робочий день, якщо у вас ще немає постійної клієнтури. Займайтеся всім самостійно, поодинці, до тих пір, поки можете справлятися з обсягами роботи. Коли відчується брак рук, переконайтеся, що бюджет компанії здатний потягнути фахівців потрібного рівня. Не бійтеся витратити на математичні викладки і прикидки пару годин - ви вважаєте свої гроші і аналізуєте майбутнє компанії.

Порада # 2: дружіть з математикою

Керівник повинен уміти демонструвати клієнтам ефективність спільної роботи. Для початку непогано стежити просто за кількістю чистого прибутку клієнта - вона повинна збільшуватися з часом. Потім, коли ви побудуєте міцні відносини з декількома клієнтами, можна буде рухатися далі, приділивши увагу і свою вигоду.

Протягом всього часу роботи компанії математика залишається кращим соратником бізнесмена. З її допомогою швидко виявляються "слабкі ланки" команди, що допомагає збільшувати ефективність роботи компанії в цілому.

Порада # 3: ставайте лідерами думок і просувайте себе

Одного разу вас перестануть рекомендувати, і потік клієнтів стане помітно скромніші. Тому не забувайте вкладати гроші і в маркетинг власної компанії, збільшуючи видимість, впізнаваність бренду.

Приділіть увагу і представнику організації, її обличчю. Участь у галузевих конференціях, виступи на публіці - все це зробить людину авторитетніше, а з часом перетворить на лідера думок. Популярність допоможе залучати клієнтів пасивно, не здійснюючи жодних дій. Звичайно, на особистісний ріст можуть піти місяці, але репутація інакше не заробляється.

Порада # 4: ставтеся до клієнтів як до золота

Бізнесмени хочуть відчувати себе особливими, і це добре помітно при роботі з відомими брендами, готовими викладати величезні гроші за просування. Надайте своїм клієнтам найкращий сервіс, продемонструйте свою турботу про їх проекті. Довіра - найдорожча складова бізнес-відносин.

Зміна одного клієнта на іншого серйозно б'є по ефективності роботи і виручці. Утримуйте зароблені активи!

Порада # 5: знайдіть свій профіль

Знайдіть задачу, яку ви вирішуєте краще, швидше і ефективніше, ніж хто-небудь ще, і сконцентруйтеся на цьому перевазі. Визначте сферу робіт, в яких використовуються ваші сильні сторони, і знайдіть причини, за якими клієнти повинні звертатися саме до вас. Намалюйте портрет ідеального клієнта чи бренду, якому потрібні ваші послуги, і зосередьтеся на пошуку таких людей чи компаній. Немає нічого ганебного в тому, що ваше агентство займається просуванням тільки квіткових інтернет-магазинів - за плечима вашої команди маса досвіду, який допоможе досягти успіху швидше. Така спеціалізація вселяє набагато більше довіри, ніж команда з сумнівним досвідом роботи, яка називає себе універсальною.

Порада # 6: зробіть враження

Знайомством з клієнтом повинні займатися ті, хто приймають рішення, а не безликі email-розсилки. Знайти вільний годину на особисту зустріч з керівником маркетингового агентства може кожен бізнесмен - скористайтеся цим! Пам'ятайте, що перша зустріч буває лише один раз у житті, і важливо зробити правильне враження.

Продумайте схему проведення зустрічі. Вам потрібно пояснити клієнту потенційні цілі співробітництва, методи і техніки їхнього досягнення, розповісти про свої сильні сторони і бути готовим відповісти на безліч додаткових питань. Не будьте голослівні - надайте реальне підтвердження свого професіоналізму, використовуючи, наприклад, статистику одного з існуючих клієнтів.

Ще до підписання контракту ви повинні чітко встановити цілі, над досягненням яких працюватиме ваше агентство. Тільки так ви зможете уникнути можливих непорозумінь і домовитися з клієнтом на зрозумілій йому мові цифр.

Порада # 7: дізнайтеся про своїх конкурентів

У будь-якому великому місті є свої маркетингові агентства, але з ким з них ви дійсно конкуруєте? Хто пропонує аналогічні послуги тієї ж аудиторії, що й ви? Який політики ціноутворення вони дотримуються? Як ви виглядаєте поруч з ними? З'ясуйте все, що можете, про конкурентів - ви повинні пропонувати не менші переваги.

Порада # 8: полюбіть американські гірки

Агентство може отримати величезний контракт, а через місяць опинитися "на мілині" через брак клієнтів. Перепади активності - не рідкість, і завдання керівника - не допускати паніки. Рано чи пізно клієнти йдуть, доводиться шукати нових і налаштовувати всі системи з нуля - але через це проходять всі агентства. Полюбіть американські гірки!

Повернутись до списку

 


 

 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

просування і розкрутка сайту.


Комментарии: