9 поширених помилок контент-маркетингу

Як і в багатьох інших галузях науки, маркетинг сповнений міфів і непідтверджених історій, які часто виставляються як непорушна істина. У деяких випадках це збиває з правильного шляху молодих фахівців і заважає домогтися максимальної віддачі від обраної стратегії. Чому ж не слід вірити, займаючись розробкою контент-маркетингу?

Спрага "халяви"

Нерідко на галузевих форумах можна побачити скарги, суть яких коротко зводиться до проблеми відсутності результатів. Автор заявляє, що створив десяток текстів, але ніякої віддачі від них не прийшло ні через тиждень, ні через місяць. Звідси часто роблять висновок, що контент-маркетинг підходить не всім.

На практиці результатом творчості таких "маркетологів" зазвичай є криво зверстана сторінка, наповнена скопійованим з різних джерел контентом, без натяку на структуру. Така продукція не подобається ні користувачам, ні пошуковикам. Але навіть якщо стаття виконана добротно, вона одна не вистоїть проти маркетологов- "кулеметів" з усього інтернету. Ви повинні постійно поповнювати список статей та крокувати в ногу з ринком - тільки тоді маркетинг буде корисний, притому незалежно від того, що саме ви продаєте.

Наповнення сайту - це не контент-маркетинг

Маркетолог займається створенням матеріалів, але це далеко не єдиний напрямок його роботи. Перелінковка статей, облік ключів, робота з семантичним ядром, поліпшення користувацького досвіду - все це також лежить на ньому. Не можна фокусуватися тільки на контенті - є ще ряд вимог, які необхідно дотримати для успішного просування.

Тексти з нальотом торгівлі

У будь-якому інформаційному тексті знайдеться місце для ділової пропозиції. Якісний контент - це фундамент, а вигідну пропозицію - сам будинок, що зводиться на міцному фундаменті. Якщо знехтувати елементарними правилами при роботі з будь-яким з цих елементів тексту, вся стаття виявиться неефективною.

Швидко, легко і дешево - вибирайте будь-які два пункти

Хороший контент сам по собі не створюється, якісний безкоштовний контент пишеться довго, а "сміття" в мережі і без того вистачає. Контент-маркетинг - це багато місяців праці та вкладень, які потім окупають себе. Швидко і дешево просуваються тільки в казках - на практиці вам доведеться серйозно попрацювати.

На ринку не залишилося ідей

Як немає межі досконалості, так і немає кінця ідеям для контенту. Якщо вам здається, що ви вичерпали всі можливості, відійдіть і погляньте здалеку на пройдений шлях - ви напевно побачите щось, що було упущено раніше або розкрито недостатньо глибоко.

Вранці контент, увечері посилання

Багато починаючі маркетологи вважають, що достатньо набрати деякий рівень відвідуваності, і тоді вже можна створювати корисний і цікавий їм контент. На практиці виявляється, що слід працювати в зворотному порядку - спочатку створити контент, а вже потім рахувати користувачів, які ходять за ним. У цьому випадку не тільки вирішується питання пошуку відвідувачів, але і знижується кількість претензій з боку пошукачів - ви пропонуєте їм якісний контент, і вони вже не замислюються про те, чи варто тримати вас в індексі. Але про що ще слід пам'ятати, працюючи над сайтом?

Лінкбілдінг з розумом

Інвестуючи у створення контенту, ви створюєте умови для залучення все нових і нових користувачів. Контент працює цілодобово і де завгодно, в той час, як закуплені посилання застарівають з кожним днем ​​і потребують постійної підтримки. Піднімайте якість сайту, і користувачі самі забезпечать вас природними посиланнями, за якими не потрібен догляд. При цьому їх собівартість буде прагнути до нуля - розшарювання в соцмережах роблять поширення контенту простіше, ніж коли-небудь.

Оптимізація на другому місці

Закупівля посилань та наповнення статей ключовими словами далеко не настільки важливі етапи створення контенту, як наповнення цього контенту глуздом. Тільки цікаві читачам матеріали можуть окупити себе і принести вигоду компанії, тому залиште все роздуми щодо просування на потім. Спершу якість контенту, потім оптимізація - так працює сучасний маркетолог.

Можливості не бувають зайвими

Нерідко весь контент розповсюджується на одному майданчику, що обмежує його популярність і ефективність. Шукайте нові канали - існує безліч соцмереж, де можуть знаходитися ваші потенційні клієнти. Деякі організації можуть знайти своїх читачів навіть на агрегаторах - подумайте, куди вам слід сходити в першу чергу.

Повернутись до списку


Комментарии: