Ликбез

Чи можна просунути в ТОП тільки що зроблений сайт?
22.03.2015 в 22:42

Чи правда, що сайт, якому менше року, неможливо просунути в лідери пошукової видачі?

Як не потрапити в немилість АГС Яндекса
22.03.2015 в 22:14

Існування фільтра АГС тримає вебмайстрів всього рунета, що приділяють недостатньо уваги своїм творінням, в напрузі. Шанс потрапляння в немилість Яндекса стає реальніше з кожним днем, причому жертвою може стати навіть активно розвивається проект, створений для людей.

Яндекс - вбивця SEO або його рятівник?
22.03.2015 в 22:01

В кінці 90-х років нечисленні пошуковики того часу звернули увагу на Google, який надавав якісну видачу практично по всіх запитах користувачів. Секрет полягав у тому, що Google приділяв увагу не стільки змісту сайту, скільки його авторитетності. Цей показник визначався низкою факторів, серед яких особливе місце займали зовнішні посилання на сайт.

Найкраще SMM - стабільне SMM
22.03.2015 в 21:50

Соціальні мережі - це місце спілкування мільйонів людей самого різного віку та світогляду. Якою б не була цільова аудиторія бренду, до неї можна дістатися за допомогою соцмереж. Популярне оману, що B2B-сегмент не повинен звертатися за просуванням в соціальних медіа, було спростовано ще кілька років тому.

Яндекс.Директ займеться пошуком синонімів
22.03.2015 в 20:47

З новими можливостями Я.Діректа з підбору ключевиков рекламодавець зможе зміцнити свої позиції на ринку і збільшити охоплення цільової аудиторії. Незалежність основних оголошень від додаткових, можливість підрахунку ефективності - Яндекс добре попрацювали над колишніми помилками.

Тернистий шлях самостійного просування
22.03.2015 в 01:26

Вважається, що дістатися до перших позицій в пошуковій видачі можуть лише сайти, над якими трудилися десятки фахівців. Однак практика показує, що вебмастер може самостійно досягти потрібного результату, не розоряючись на послуги сторонніх компаній. Так, це потребує часу і посидючості, але натомість ви отримаєте безцінний досвід і істотну економію на просуванні майбутніх проектів.

Google: як перевіряються алгоритми та переваги авторитетності перед популярністю
22.03.2015 в 01:01

Пошуковики приховують алгоритми ранжирування від сторонніх очей і не дозволяють нікому дізнатися, що саме враховується при складанні видачі. Тим не менш, Google дозволяє собі розкривати деякі деталі роботи з сайтами та їх оцінкою. Цю інформацію варто взяти на озброєння кожному оптимізаторові.

ТІЦ і PR - про що і для кого вони?
22.03.2015 в 00:41

Пошукові системи використовують сотні метрик сайтів, щоб домогтися релевантної видачі по запитах користувачів. Вебмастера позбавлені можливості дізнатися навіть малу їх частину, але зате можуть отримати інформацію про загальному рейтингу сайту. тИЦ і PR - ті самі оцінки пошукових систем, що визначають релевантність ресурсу. Як їх впізнати і чому вони важливі?

Як зробити форму зворотного зв'язку ефективною?
18.03.2015 в 08:34

Форма зворотнього зв'язку (форма заявки або замовлення) - один з ключових елементів сайту. Саме вона є містком, який з'єднує компанію з відвідувачами інтернет-ресурсу.

Чому люди можуть не помітити вашу інфографіку?
17.03.2015 в 23:50

Інфографіка прийшла в Рунет не так давно і користується великим попитом у користувачів і маркетологів.