Наш телефон: (050) 725-37-48
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 8000 грн. в месяц!
Ликбез
Реклама - не двигун просування, але корисний інструмент впливу на рівень продажів. Єдина дилема маркетолога - де розміщувати оголошення? Статистика каже, що "Яндекс" росіяни використовують частіше, але ефективність контексту в Google виявляється вищою. Чому так відбувається?
Ніякий маркетинг не зуміє врятувати ресурс, за позиціями якого не стежать. Гра наосліп, без аналітики, веде до неминучого краху всієї системи. Інструменти автоматизації перевірок позицій сайту у видачі розвідувачів повинні бути цікаві будь-якому вебмастеру. Ми розповімо про найпопулярніші рішення на ринку.
У різний час пошук в інтернеті асоціювався у користувачів з різними сервісами. На початку нульових домінували Rambler і Bing, з 2003 почалася ера "Яндекса" і Google, сьогодні до них підтяглася парочка інших великих гравців - Yahoo і Baidu. Тим часом з'являлися яскраві новачки, які залучають користувачів своїми незвичайними можливостями. Про які ж пошукових системах слід знати?
Всі пошукові системи ставили в основу зручності для кінцевого користувача. Оптимізаторам достатньо створювати корисний контент на якісних сайтах, і це виведе просувний ресурс в топ. Однак на практиці доводиться мати справу з десятками нюансів пошукових систем і розробляти масштабні стратегії просування. Що допомагає сайту потрапити в топ і на що потрібно звернути увагу?
Словосполучення "семантичне ядро" сьогодні можна побачити практично в усіх посібниках з оптимізації сайтів. SEO-спеціалісти не дарма приділяють йому стільки уваги - від того, наскільки якісно зібрано ядро, залежить результативність просування. Сьогодні ми дізнаємося, що мається на увазі під цим формулюванням і як можна розробити власне семантичне ядро проекту.
Дослідження компанії Flightpath показало, що за останні 4 місяці вартість тисячі показів платних постів (CPM) збільшилася в 3 рази. При цьому з'ясувалося, що зниження охоплення націлених об'яв ніяк не відбивається на рівні залученості.
Досвід бренду Experian показав, що одночасне проведення промо-кампаній в пошуку і соціальної мережі набагато ефективніше, ніж використання кожного з цих рекламних каналів окремо.
Новий сервіс для залучення клієнтів дозволяє управляти інформацією про компанію у Пошуку, соціальної мережі Google+ та на Google Картах з одного «кабінету», що значно спрощує процес взаємодії бренду з користувачами.
В даний момент націлити свої оголошення на вузьку аудиторію мам з дітьми можуть лише 5% рекламодавців із США. Однак найближчим часом новий функціонал стане доступний всій Америці.
У видачі сталися 4 значущих зміни: зникли фото авторів контенту, з'явилися видобувні з сайтів списки і таблиці, в мобільній версії стали відображатися блоки з інформацією про сайти і величезні заголовки результатів пошуку.