Ликбез

Управління репутацією: як не бути з'їденим. Частина 2.
17.03.2015 в 23:39

Відсутність негативних відгуків робить компанію привабливіше і цінніше для клієнта. Але не помиляється лише той, хто нічого не робить - негатив з'являється в історії кожного бренду. Деякі бізнесмени вважають, що боротися з ним безглуздо. До чого вони апелюють і що можна протиставити їх думку, щоб врятувати репутацію компанії?

Чому контекст в Google так ефективний?
17.03.2015 в 22:41

Реклама - не двигун просування, але корисний інструмент впливу на рівень продажів. Єдина дилема маркетолога - де розміщувати оголошення? Статистика каже, що "Яндекс" росіяни використовують частіше, але ефективність контексту в Google виявляється вищою. Чому так відбувається?

Стежимо за позиціями сайту в пошукових системах
17.03.2015 в 22:16

Ніякий маркетинг не зуміє врятувати ресурс, за позиціями якого не стежать. Гра наосліп, без аналітики, веде до неминучого краху всієї системи. Інструменти автоматизації перевірок позицій сайту у видачі розвідувачів повинні бути цікаві будь-якому вебмастеру. Ми розповімо про найпопулярніші рішення на ринку.

Різноманітність пошукових систем
17.03.2015 в 22:04

У різний час пошук в інтернеті асоціювався у користувачів з різними сервісами. На початку нульових домінували Rambler і Bing, з 2003 почалася ера "Яндекса" і Google, сьогодні до них підтяглася парочка інших великих гравців - Yahoo і Baidu. Тим часом з'являлися яскраві новачки, які залучають користувачів своїми незвичайними можливостями. Про які ж пошукових системах слід знати?

Просування в сучасному "Яндексі" - користувачі понад усе
17.03.2015 в 21:53

Всі пошукові системи ставили в основу зручності для кінцевого користувача. Оптимізаторам достатньо створювати корисний контент на якісних сайтах, і це виведе просувний ресурс в топ. Однак на практиці доводиться мати справу з десятками нюансів пошукових систем і розробляти масштабні стратегії просування. Що допомагає сайту потрапити в топ і на що потрібно звернути увагу?

Семантичне ядро: базис оптимізації
17.03.2015 в 21:36

Словосполучення "семантичне ядро" сьогодні можна побачити практично в усіх посібниках з оптимізації сайтів. SEO-спеціалісти не дарма приділяють йому стільки уваги - від того, наскільки якісно зібрано ядро, залежить результативність просування. Сьогодні ми дізнаємося, що мається на увазі під цим формулюванням і як можна розробити власне семантичне ядро ​​проекту.

Платні покази в Facebook - чим ефективніше, тим дорожче
17.03.2015 в 21:27

Дослідження компанії Flightpath показало, що за останні 4 місяці вартість тисячі показів платних постів (CPM) збільшилася в 3 рази. При цьому з'ясувалося, що зниження охоплення націлених об'яв ніяк не відбивається на рівні залученості.

Контекст + Facebook = збільшення конверсії на 18%
17.03.2015 в 08:54

Досвід бренду Experian показав, що одночасне проведення промо-кампаній в пошуку і соціальної мережі набагато ефективніше, ніж використання кожного з цих рекламних каналів окремо.

Можливості сервісу Google Мій бізнес
17.03.2015 в 08:48

Новий сервіс для залучення клієнтів дозволяє управляти інформацією про компанію у Пошуку, соціальної мережі Google+ та на Google Картах з одного «кабінету», що значно спрощує процес взаємодії бренду з користувачами.

AdWords тестує таргетинг за батьківською ознакою
17.03.2015 в 08:39

В даний момент націлити свої оголошення на вузьку аудиторію мам з дітьми можуть лише 5% рекламодавців із США. Однак найближчим часом новий функціонал стане доступний всій Америці.