AdWords Express - панацея для малого бізнесу

Реклама - один з можливих векторів розвитку бізнесу, здатний привести його до процвітання. Бізнесмени розуміють, що онлайн-реклама - єдина можливість "дістати" своїх покупців, але більшість стикається з проблемою першого кроку. Де запускати рекламу? Скільки часу доведеться на неї витрачати? А грошей? Кількість питань величезна, і страх невідомості надовго заморожує розвиток компанії.

Ми розповімо, чим AdWords Express відрізняється від звичайного AdWords, і з'ясуємо, чи варто взагалі використовувати спрощену версію платформи.

Час - золото

В AdWords необхідно бути присутнім регулярно. Якщо у вас є хоча б 15 вільних годин на тиждень, то робота з платформою буде продуктивною. З цієї платформи ви можете мовити на основний пошук Google, на партнерські сайти Google і на Google Maps. Кількість часу, який доведеться приділяти AdWords, залежить від обраного формату кампанії і від вашого бажання вдосконалювати її. Підбір нових ключів, настройка ставок, створення текстів і банерів, якщо мова йде про медіареклама, можуть зайняти годинник - не сподівайтеся швидко впоратися з цими завданнями. Якщо ви не скуті у фінансовому плані, спробуйте звернутися за допомогою, безпосередньо найнявши спеціаліста або звернувшись в агентство за Аутсорс.

AdWords Express вимагає менше уваги і ідеально підходить при браку часу. Це не тимчасове рішення, як може здатися, а повноцінний інструмент для людей, які не мають можливості управляти рекламою вручну. Багато малі та середні компанії зупиняються саме на Express-версії, довіряючи алгоритмам Google управління рекламними кампаніями. Досить просто задати бюджет - інше система продумає сама, включаючи список ключів. Низький поріг входження, мінімальне залучення менеджера і надійна автоматика - про що ще мріяти в ситуації, коли бізнес ще не здатний залучити фахівця?

Формати реклами

AdWords дозволяє використовувати текст, анімовані і статичні банери, з недавнього часу - навіть відео. Якщо у вас є час і можливість створити таку рекламу, то вам потрібна саме ця площадка. До AdWords слід йти і власникам великих порталів з безліччю Лендінзі, де кожна сторінка привертає конкретну аудиторію. Спліт-тестування теж зручніше проводити на AdWords, використовуючи різні рекламні формати для залучення покупців.

AdWords Express працює тільки з текстовими оголошеннями у видачі та на картах Google. Якщо це все, що вам потрібно, то ви знайшли свій ідеал. Для роботи з AdWords Express не потрібен навіть сайт - посилання може вести на Google+ сторінку представництва компанії.

Інші відмінності

Дізнатися подробиці про різницю між AdWords і його Express-версією можна у відповідному розділі довідки Google. Якщо ви все ще сумніваєтеся у перспективності AdWords Express, спробуйте ознайомитися з історіями компаній, чий успіх виявився пов'язаний саме з цим форматом рекламної платформи.

Висновок

AdWords Express - відносно свіже рішення рекламного питання від Google. Для Росії воно стало доступно недавно і поки знаходиться в стадії тестування. Тим не менш, зі своїм основним завданням платформа справляється на відмінно - а саме доступна рекламна стратегія і потрібна молодому бізнесу.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

просування webсайту в пошукових системах.


Комментарии: