AdWords тестує таргетинг за батьківською ознакою

5% рекламодавців США в даний момент мають можливість націлювати свої оголошення на аудиторію батьків з дітьми. Новий вид таргетингу «Батьківський статус» (Parental status) першими в інтерфейсі Google AdWords виявили представники американської компанії Wordstream. Засновник компанії Ларрі Кім (Larry Kim) опублікував в мережі скріншот панелі налаштувань з поповнився функціоналом:

Використовуючи нову вкладку на панелі AdWords, що потрапили в експериментальну групу маркетологи можуть обмежити налаштування демографічного націлювання одним з трьох статусів:

    «Не є батьком»;
    «Є батьком»;
    «Невідомо».

Нововведення має величезний потенціал для компаній, які рекламують в Google дитячі товари: одяг, взуття, іграшки, шкільне приладдя і т.д. Використовуючи такі націлювання як стать, вік, інтереси в поєднанні з «батьківським статусом», маркетологи зможуть з більшою точністю націлювати оголошення на свою цільову аудиторію. А з підвищенням релевантності реклами, як відомо, зростає і її ефективність.

За підрахунками самого Google, мами з дітьми складають всього 14% від сукупної аудиторії інтернету. Тому немає сенсу зорієнтувати призначену для них рекламу на весь широке коло користувачів мережі.

Офіційна заява Google

Коментуючи новину про поповнення налаштувань націлювання в інтерфейсі AdWords, офіційний представник Google повідомив: «Наша Медійна мережа показує користувачам рекламу на основі їхніх інтересів, в тому числі і батьківських, приблизно з 2009 року. Зараз ми просто внесли деякі зміни в інтерфейс AdWords для медійних кампаній. Наша система як і раніше таргетує рекламу, грунтуючись на історії відвідувань користувачем різних інтернет-ресурсів. А що стосується нових налаштувань таргетингу, то рекламодавці можуть використовувати їх або відмовитися - все на особистий розсуд кожного».

В даний час таргетинг по «батьківському статусу» доступний тільки в США і тільки вузькому колу рекламодавців (5%). Проте вже в кінці червня доступ до нового функціоналу AdWords повинні отримати 100% американських рекламодавців.
Як працює таргетинг по батьківському ознакою

За повідомленням Google, алгоритм визначення людей з дітьми використовує дані опитувань сотень тисяч респондентів, які визнали, що вони є батьками і проживають під одним дахом зі своєю дитиною. Орієнтуючись на відповіді цих людей, система шукає користувачів, володіють подібними характеристиками і споживають такий же контент, на всіх майданчиках Google, включаючи YouTube.

Повернутись до списку


Комментарии: