Анті-SEO і як йому протистояти

Причин для застосування анти-SEO до конкурента може бути безліч, починаючи від банальної комерційної вигоди від усунення суперника і закінчуючи бажанням просто отримати задоволення від процесу. Перед зловмисником відкриті широкі можливості - практично все, що може негативно позначитися на ресурсі під час просування, доступно і йому.

Найчастіше під анти-SEO увазі неякісні посилання. Їх важче відловити і взагалі зрозуміти, що йде атака. Вебмастер може не помітити, як серед тисяч посилань на сайт з'являться донори у вигляді сайтів "для дорослих" або дорвеи. При закупівлі посилань в число майданчиків часто потрапляють неякісні ресурси, які теж можуть негативно відбитися на сайті, але це не наслідок атаки, а лише "побічний ефект" закупівель. Важливо відрізняти випадковість від навмисної атаки. У кожному разі, постійний моніторинг списку посилань і стеження за динамікою зростання їх кількості допоможе вчасно зреагувати на проблеми, не чекаючи візиту пошукових роботів.

Досить популярна стратегія "відведення" контенту. Програми стежать за новинками в розділах конкурента і миттєво копіюють нові статті на сайт зловмисника. Якщо конкурент старше, то пошукові роботи заглядають до нього частіше, і контент індексується зі сторінок зловмисника, а не справжнього автора. В результаті - падіння унікальності сайту і ряд інших потенційних проблем з ранжируванням. Боротися з такими конкурентами молодому ресурсу марно - доведеться продумати новий механізм публікацій.

У деяких випадках конкурент може спробувати видалити корисні посилання на ваш сайт, представившись вами і запитавши зняття посилання у власника майданчика. Як правило, такий підхід спрацьовує - мало хто цікавиться справжністю слів прохача. Тому, якщо серед ваших посилань є особливо важливі, що приносять стабільний трафік, подякуйте майданчик, розмістила їх - це значно знизить шанс успішної атаки.

Іноді на сайті можуть залишатися службові сторінки з "важким" функціоналом. Якщо вони потраплять до рук зловмисників, вони можуть створити критичну навантаження на сервер сайту і уповільнити його швидкість роботи, в гіршому випадку - зовсім відключити. Крім фінансових втрат від втрачених клієнтів, вебмастеру також доведеться працювати над поверненням довіри пошукових роботів, які теж не люблять повільні сайти. Очевидно, що на готовому ресурсі немає місця "важким" сторінкам - приберіть їх з хостингу, попередньо проконсультувавшись з вебмастером.

Історія знає приклади, коли песимізація сайту досягалася шляхом створення сотень позитивних відгуків про нього. Розміщуючи їх на тематичних майданчиках, зловмисники намагалися походити на простих оптимізаторів, що змушувало пошукові системи вірити в спроби маніпулювання рейтингом і знижувати довіру до таких ресурсів. Втім, "Яндекс" неодноразово заявляв, що подібна тактика не спрацює на його алгоритмах, та й Google регулярно покращує алгоритми з метою боротьби з анти-SEO.

Захиститися від атак може бути непросто, але цілком можливо. Досить приділяти ресурсу увагу кожен день і не розслаблятися, граючи проти "акул" - і ви зумієте вижити.

Повернутись до списку


Комментарии: