Чи можна просунути в ТОП тільки що зроблений сайт?

До 2004 року і появи в Google фільтра «пісочниця» питання про просування молодого сайту викликав би подив. Яка різниця - беремо і просуваємо!

Але вже на початку 2000-х спритні вебмастери почали в напівавтоматичному режимі створювати сотні сайтів і тестувати на них механізми просування. Пошуковики ставилися до нових сайтам так само, як до старих, тому можна було в промислових масштабах шукати працюючі схеми просування і розколювати всі з'являються алгоритми ранжирування за тиждень-другий. Далі працюють схеми застосовувалися для такого ж миттєвого виведення в ТОП комерційних сайтів замовників і різних нелегальних ресурсів.

Тому пошукові системи вирішили ввести презумпцію винності для молодих сайтів: всі з'явилися в індексі нові ресурси заносяться в спеціальну «пісочницю» (фільтр sandbox), в якій їм належить бути 6-12 місяців.

Фільтри пошукових систем - це санкції, які накладаються на сайт за якісь гріхи: крадений або занадто жорстко оптимізований контент, закуплене за пару днів величезна кількість не надто якісних посилань, накрутку поведінкових факторів ранжирування, створення сайту-клону для організації, рекламу в спливаючих вікнах (pop-up) і так далі.

Раніше алгоритм занесення працював неизбирательно, а тепер він бере до уваги безліч чинників, що визначають якість і затребуваність нового сайту. Але суть та ж: молодий сайт просувати набагато складніше, ніж «дідка», уже довів роками безперебійної роботи, розвитку і відвідуваності свою надійність («трастових»).

Виходить, все безнадійно? Не поспішайте. Так, поганий молодий сайт, який нецікавий людям, практично неможливо вивести в ТОП, особливо по висококонкурентних запитах. Але у хороших ресурсів шанс є: пошуковики уважно стежать за сайтами, що перебувають на випробувальному терміні. Якщо за сукупністю факторів сайт визнається потрібним і корисним, він виводиться з пісочниці і може битися за ТОП.

Як дізнатися вік сайту?

Подивитися історію сайту (яким він був в різні періоди часу): http://archive.org/web/web.php.

Дуже приблизно і побічно, але цей сервіс дозволяє визначити дату появи сайту і його попадання в індекс пошуковиків. Також цей сервіс дозволяє визначити, чи не було раніше на домені якого-небудь порносайту, ссилкопомойкі або чогось подібного. У цьому домен досі може перебувати під санкціями, що вкрай сильно ускладнить просування.
Чи можна купити старий сайт або домен і переробити його?

Це не має сенсу в 99,9% випадків. Тільки по маловероятному збігом обставин вам може дістатися нормально розвивався сайт схожою на вашу тематики. А от купувати голий домен, на якому була заглушка або взагалі нічого не було, ми не рекомендуємо. Скільки-небудь значимого впливу дата реєстрації домену на просування не надає.

Як просувати молодий сайт?

Основний упор потрібно робити на три напрями: нарощування обсягу оригінального контенту, закупівлю тільки максимально якісних посилань і роботу з поведінковими чинниками.

1. Односторінковий сайт в конкурентний ТОП-10 вивести важко. Пошуковики люблять оригінальний контент. Щоб позиції сайту росли, потрібно збільшувати кількість проіндексованих сторінок з цікавими (і не краденими) статтями, новинами, описами послуг і продуктів, записами блога і так далі. Важливо не тільки кількість сторінок, але і регулярність поповнення: статті та новини повинні з'являтися якомога частіше.

2. Чутки про смерть посилання ранжирування сильно перебільшені: Яндекс знизив до мінімуму вплив посилальної маси на ранжирування тільки в деяких тематиках, причому тільки в Москві. При цьому дійсно якісні посилання (наприклад, зі статей на досить авторитетних ресурсах), за якими переходять живі цільові відвідувачі, працюють дуже непогано. Вони дорожчі середніх за параметрами посилань, що використовуються для просування, однак їх не потрібно багато, та й ефект вартий того.

3. Поведінкові фактори ранжирування - це спосіб пошукачів виміряти ставлення відвідувачів до вашого сайту. Вони отримують інформацію як з встановлених у вас лічильників (Яндекс.Метрика і Google Analytics), так і з власних браузерів і браузерних плагінів. Чим більше часу відвідувач в середньому проводить на сайті, чим більше сторінок переглядає, чим менше показник відмов і т.п., тим краще пошуковики ставляться до вашого сайту. Сюди ж можна віднести кількість лайків (в т.ч. в блоках на сайті) і шеров в соцмережах. За спроби накрутки поведінкових факторів покарання дуже суворе: сайт може бути сильно знижений в результатах пошуку, або навіть тимчасово виключений (забанений). За цим стежать дуже просунуті системи алгоритмів машинного навчання, так що перехитрити Яндекс і Google не вийде.

Як вибрати підрядника?

Якщо вам кажуть, що просунути ваш тільки що зроблений сайт можна з внесенням мінімальних змін, то це привід задуматися. Якщо сайт спочатку не робився за планом кваліфікованого SEO-фахівця, то з імовірністю 99% його доведеться серйозно змінювати. У першу чергу потрібно буде додавати контент і збільшувати кількість сторінок. Плюс стандартні роботи по внутрішній оптимізації!

Чи потрібен вам такий сеошник?

Також варто насторожитися, якщо вам впевнено пропонують ТОП по висококонкурентних запитах. Просування потрібно починати з великої кількості низькочастотних запитів, підключати середньочастотні при появі ознак зростання позицій, а вже за наявності впевненого зростання по НЧ і СЧ можна буде пробувати побитися з конкурентами за високочастотку.
Стратегія просування молодого сайту

1. Почати потрібно з створення максимально широкого списку релевантних запитів. Якщо люди шукають щось в інтернеті, і це щось має відношення до тематики вашого сайту (тобто шукав в теорії може стати вашим клієнтом), то цей запит повинен потрапити в список (семантичне ядро).

2. Далі список розподіляється по сторінках - існуючим і запланованим до появи - таким чином, щоб на кожну припадало 2-3 низькочастотних запиту. Під них пишеться або переписується контент. На щастя, минули часи «простирадлом», коли для потрапляння в ТОП потрібно було написати текст на 30 сторінок з двома сотнями входжень слова «праска». Зараз обсягу в 1-2 сторінки (можна збільшувати) і 1-2 згадок (не варто збільшувати).

3. Проводиться внутрішня оптимізація: перелінковка, прописування тегів і метатегов, перевірка швидкості і стабільності роботи сайту, відкритості для індексації, налаштувань CMS і т.п.

4. Доопрацювання юзабіліті сайту проводиться не тільки для збільшення конверсії, але і для поліпшення метрик поведінкових факторів ранжирування. Наприклад, якщо правильно розмістити в статті або поруч з нею посилання на схожі статті, то відвідувачі будуть кликати по ним і йти далі, що збільшити і середній час перебування на сайті, і глибину перегляду.

5. Далі вступають у справу актуальні й відтестовані алгоритми закупівлі посилань. Купуються тільки посилання з якісних трастових майданчиків, упор на посилання зі статей.

6. Для просування молодого сайту потрібно застосовувати нестандартні прийоми і тонни ручної праці: доведеться залучати трафік з соцмереж, з контекстної та медійної реклами, застосовувати методики контент-маркетингу і т.д. Мета - швидко напрацювати стільки ж поваги пошукачів і цільової аудиторії (в інтернеті його можна змінити в цілком конкретних числах і параметрах), скільки старі сайти-конкуренти накопичили за роки.

Квінтесенція статті: SEO для сайтів молодше року - можливо, але з застереженнями. Сайт доведеться багато і недешево допрацьовувати і розвивати, а за видачу по найскладнішим в плані конкуренції запитам можна буде битися тільки через рік. Але при грамотному підході користь (цільовий трафік) буде. Також буде створена база для успішного просування по будь-яким запитам після остаточного виходу сайту з пісочниці на свободу.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

 

просування веб сайтів.


Комментарии: