Чим більше контенту, тим краще?

Безперервний інформаційний шум змушує людей спершу побіжно оцінювати запропонований контент, і лише потім, визначивши ступінь його корисності, занурюватися у читання. З цієї причини багато маркетологи вважають, що невеликі тексти, що несуть мінімум необхідної інформації, будуть переважно розгорнутої "простирадла". Але наскільки правдиво це припущення?

Пошуковики люблять розгорнуті відповіді на питання

Дослідження експертів з SERPIQ показало, що пошукові системи воліють великі статті маленьким, розставляючи матеріали у видачі. Чим довше матеріал, тим вище його позиція. Важливо, що розмір повинен набиратися за рахунок корисного матеріалу, а не "води". Додайте до цього наявність в тексті ключів з довгим "хвостом", і ви зрозумієте, що змушує пошукачів віддати перевагу великим матеріалами.

У соцмережах частіше зустрічаються "простирадла"

Поділитися посиланням на текст, написаний експертом при повному зануренні в тематику, набагато приємніше, ніж розшарити банальну "заманливу" записку з пари пропозицій. У соцмережах часто діляться великим контентом.

Більше - надійніше

Авторитет автора і сайту підвищується за рахунок експертних статей, а не швидких заміток. Знаходячи докладні відповіді на свої запитання, користувачі не забувають про ваш ресурс через п'ять хвилин і повертаються знову.

Посадочні сторінки унікальні

Тестування посадочних сторінок з різним обсягом тексту не дали однозначної відповіді на питання, що цікавіше відвідувачеві. Проведіть спліт-тестування своїх Лендінзі, щоб зрозуміти ставлення клієнтів до різних обсягами тексту.

Малі текстів не марні

Незважаючи на всі переваги великого контенту, малий контент також має право на життя. Зазвичай він використовується для донесення невеликої новини до ваших читачів, і в цьому випадку стислість - сестра таланту.

Великий контент живе і продовжує процвітати, користуючись успіхом у самої різної публіки. Його завдання занадто сильно відрізняються від завдань невеликих текстів, щоб йти на спокій - використовуйте його особливості в своїх інтересах!

Повернутись до списку


Комментарии: