Чим менше фото в SERP, тим вище CTR реклами

У червні 2014-го року інтернет-пошуковик Google прийняв рішення позбутися фото авторів контенту у видачі. За офіційною версією, метою компанії в цьому випадку було очищення дизайну SERP і поліпшення відображення результатів пошуку в мобільній версії. Однак SEO-фахівцям дане рішення Google не сподобалося, адже аватарка у видачі в рази збільшувала кількість переходів на їх сайти.

У зв'язку з цим експерти ринку в черговий раз запідозрили пошуковик у переслідуванні корисливих інтересів. У деяких фахівців виникла підозра, що Google позбувся фотографій авторів у видачі, тому що вони негативно впливали на CTR контекстних оголошень.

Ларрі Кім (Larry Kim), технічний директор Wordstream, знайшов докази поширеною в SEO-середовищі теорії. Днями він поділився в мережі порівняльним аналізом графіків рівня кликабельности оголошень AdWords до видалення аватарок з видачі і після.

При ознайомленні з представленим Ларрі Кімом звітом стає очевидно, що CTR реклами в пошуку значно зріс після зникнення фото авторів з SERP.

Клікабельність контекстних оголошень Google AdWords підвищилася на 44,8%. За запевненням Ларрі Кіма, це ретельно перевірені дані, точність яких становить 99%. Для визначення різниці CTR реклами до і після «скасування» аватарок у видачі використовувалася аналітика величезного числа щоденних показів оголошень за запитом «мінус-слова» («negative keywords»).

Автор дослідження поділився своїми думками щодо результатів проведеного тестування з редакцією Search Engine Journal:

«Всі ми знаємо, що рекламні списки товарів (product listing ads) залучають набагато більше уваги і кліків користувачів Google, ніж звичайний контекст, саме за рахунок картинок. Само собою зрозуміло, що видалення фото авторів з видачі буде мати зворотний ефект (переходи по органічним результатами знизяться). Якщо раніше у нас були тільки підозри, то тепер ми можемо заявляти про це з повною впевненістю ».

Неверифікованим Ренд Фішкін (Rand Fishkin) в коментарях до посту Ларрі Кіма на сайті Wordstream м'яко натякнув автору, що не завадило б провести аналогічне дослідження на більш широкій групі ключових слів. У цьому випадку і впевненість в об'єктивності висновків підвищиться, і буде що пред'явити Google, вкотре звинувативши його в несправедливості.

Повернутись до списку


Комментарии: