Чому контекст в Google так ефективний?

Рекламна сліпота добре відома кожному, хто намагався щось продавати самостійно. Люди настільки втомилися від яскравих банерів і спливаючих вікон, що швидше закриють сайт, ніж прочитають, що саме їм пропонують. Але дослідження показали, що у маркетологів ще залишився "острівець стабільності" - контекстна реклама.

Рекламні оголошення Google на сторінці видачі зараз виділяються за допомогою позначки "Реклама" на жовтому фоні. Тим не менше, дослідники з Econsultancy з'ясували, що частина користувачів досі не розуміє, клацають вони по сплачених результатами або з пошукової видачі. Адже раніше Google підсвічували оголошення м'яким рожевим кольором, ледве відмітним на екрані користувачів. Як багато людей тоді вважали, що переходять на сайт з видачі?

Верхня частина екрана традиційно отримує найбільшу увагу, і це гарантує оголошеннях перегляд. Незважаючи на старання Google, що додав позначку до оголошень, частина користувачів продовжує вважати ці результати природними і довіряє їм. Econsultancy з'ясували, що 36% користувачів не помічають, що вибирають оголошення, а 27% взагалі не розбираються, де реклама, і вважають всю сторінку пошуку натуральною.

Не виключено, що відмова від використання фонового кольору на користь примітки "Реклама" був добре продуманий маркетологами Google. Лише мала частина користувачів, кликати по рекламі, зуміла помітити різницю - втрати рекламодавців виявилися досить невеликими. Однак формально Google виконав припис Євросоюзу, який ініціював розгляд, і явно демонструє, де починаються оголошення, а де - сама видача.

Контекстна реклама в Google - це не тільки просунутий таргетинг і низький фінансовий поріг відкриття кампанії, але і природність реклами. Користувачі бачать її у видачі, якій довіряють, і часто звертаються саме до неї. Контекст в Google генерує продажу швидше, ніж в конкурентному "Яндексі", хоча і не може похвалитися таким же великим охопленням аудиторії, як вітчизняний пошуковик.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

просування веб сайтів.


Комментарии: