Наш телефон: (050) 541-04-58
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 10000 грн. в месяц!
Чому люди можуть не помітити вашу інфографіку?
Інфографіка прийшла в Рунет не так давно і користується великим попитом у користувачів і маркетологів. Однак багато хто вже відзначають, що далеко не всі створені матеріали користуються успіхом у публіки, причому аналогічний матеріал конкурентів отримав набагато більше уваги. У чому ж може полягати проблема вашої інфографіки, чому її обходять стороною?
Надлишкова реклама
Люди приходять в інтернет за інформацією і фактами, а не рекламою. Ваше завдання - дати їм те, чого вони хочуть, і ненав'язливо, акуратно нагадати про свої послуги. Суто рекламна інфографіка не зацікавить ні одного мудрого людини.
Відсутність власних ідей
Багато компаній займаються простим переказом іноземної інфографіки, збираючи достатньо широку аудиторію. На практиці ж публіка рано чи пізно знайде інших перекладачів або зовсім почне черпати інформацію з оригіналу. Намагайтеся надавати оригінальний контент - і ви забудете про нестачу внміанія.
Складність сприйняття
Ідеальну інфографіку можна переказати парою речень. Кожен елемент якось пов'язаний з попереднім, і разом вони формують закінчену картину. Будь-які неприродні вставки погублять цілісність контенту і його цінність для читача. Будьте акуратні в "виразах".
"Слабка" інформація
Користувачі шукають корисну інформацію, і, якщо ви пропонуєте їм прописні істини, то не розраховуйте на прихильність і репости.
Відсутність просування
Навіть самі корисні інфографіки потрібно "проштовхнути", донести їх до користувачів. Не можна просто створити контент і чекати, поки він "вистрілить" - потрібно самостійно працювати над його поширенням! Не забувайте про заклики до дії - попросіть користувачів самих поширювати матеріал, якщо вони вважатимуть його цікавим.
Занадто "важка" картинка
Чим більше розмір зображення-інфографіки, тим менша кількість мобільних користувачів дочекається його завантаження. Навряд чи "гігантам" зрадіють і десктопні користувачі, тому проведіть всі доступні оптимізації зображення.
Складність сприйняття
Намагайтеся створювати інфографіку, яку можна легко "розтринькати" перед очима, щоб вловити основну її думку. У випадку, якщо тема буде цікава користувачеві, він отримає мотивацію прочитати все цілком.
Є запитання? Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт Телефонуйте +38 (050) 541-04-58