Чому соцмережі можуть бути неефективними каналами маркетингу

В B2B-компаніях соцмережі часто розглядаються як останній канал розповсюдження матеріалу. Багато в чому цьому сприяло довгий забуття маркетологів - "проспав" бурхливий світанок соцмереж, великі гравці вже не змогли зайняти гідні ніші в них. Крім того, далеко не всі послуги користуються популярністю в онлайн-продажах, і невдалий досвід деяких компаній також підірвав віру в соцмережі в маркетологів B2B-організацій. Однак просування великого бізнесу на соціальних майданчиках - реальність, і є лише кілька причин, за якими ви можете не досягти поставленої задачі.

Погана робота з цільовою аудиторією

Фокусуючись на кількості, а не на якості, маркетолог наганяє в групу тисячі абсолютно не зацікавлених в послугах компанії людей. В результаті група з 100 тисяч передплатників абсолютно не приводить трафіку і стає баластом, підтримувати який невигідно. Займаючись просуванням в соцмережах, потрібно акцентувати увагу на якості передплатників - вам не потрібні неплатоспроможні клієнти.

Мало контенту

Нерідко в офіційних спільнотах компанія публікує тільки прес-релізи, акції та різного виду рекламу, коли передплатники чекають просто якісного і цікавого контенту. Такий підхід вбиває популярність групи, ставлячи її в один ряд з рекламними банерами. Якщо ви не можете створювати гідний контент в потрібних обсягах - зверніться до стороннім компаніям.

Ні стеження

Без інструментів, що відстежують пересування трафіку і його якість, немислимо ніяке просування. При роботі з соцмережами також слід озброїтися різними сервісами статистики, щоб мати уявлення про ефективність будь-якого вашого дії.

Ігнорування потреб клієнта

Не займайтеся ворожінням на кавовій гущі, намагаючись придумати тему для нової статті. Поцікавтеся, що хочуть знати передплатники, і подивіться, які матеріали отримали найбільшу популярність. Чим ближче контент до реальних проблем аудиторії, тим вище шанс, що він "вистрілить". Слухайте своїх передплатників і слідкуйте за тенденціями ринку - шукайте реальні теми для матеріалу!

Повернутись до списку


Комментарии: