Ділимося контактами правильно

Для комерційного ресурсу доступність контактів не менш важлива, ніж швидкість обробки замовлень або якість товару. Саме ця інформація потрібна відвідувачеві в першу чергу, якщо він вирішив придбати товар у вас. Пошукові системи дотримуються тієї ж думки, знижуючи у видачі сайти, які не мають контактів, і надаючи "пільгові" умови тим, хто створив спеціальну сторінку з адресами і телефонами. Так чим же відрізняються "правильні" контакти і як їх вказати?

Сторінка контактів повинна розташовуватися в межах одного переходу з будь-якої сторінки. Як правило, посилання розміщують в шапці або підвалі сторінки, залежно від обраного дизайну. Але при розміщенні в нижній частині сторінки залишається шанс, що користувач не буде спускатися так низько, і просто не побачить посилання. Спробуйте гармонійно вписати "Контакти" в меню або шапку - так ефект буде максимальним.

На сторінці контактів потрібно використовувати мікророзмітки Schema.org, щоб пошуковики легко розібралися, що означає та чи інша запис. Це допоможе зробити сниппет в пошуковій видачі більш інформативним і збільшить шанс переходу на сайт. Стандарт мікророзмітки підтримується всіма основними пошукачами, і, якщо ви не інтегрували мікророзмітки на інші сторінки, то хоча б на "контактах" вона повинна бути.

Чим більше інформації ви можете надати клієнтові, тим краще. Вкажіть всі засоби зв'язку з представниками компанії, години роботи, адреса реального офісу, якщо є. Ніякі дані не будуть надмірними - потрібно лише розмістити їх так, щоб пошук потрібного контакту не доставляв незручностей. На перших місцях зазвичай знаходяться:

   - телефонний номер з кодом міста;
   - реальну адресу із зазначенням поштового індексу і часу роботи, в ідеалі - з підтримкою картографічного сервісу;
   - електронна пошта або інший засіб комунікації, наприклад, Skype.

Крім цього, в "Контактах" нерідко розміщують:

   - публічну інформацію про директора чи службовців компанії;
   - реквізити, свідоцтва та інші документи, які можуть бути доступні кожному.

Не завадить і функція роздруківки даних зі сторінки, популярна на сайтах минулих років і практично зникла сьогодні. Мобільні користувачі - добре, але і про десктопних слід дбати не менше.

Повернутись до списку


Комментарии: