Ефективні тексти та презентації

Далеко не всі маркетологи насмілюються відступити від второваних доріжок, копіюючи тактики конкурентів без тлумачного аналізу їх ефективності та якості. В результаті 95% текстів і презентацій онлайн-компаній Рунета сьогодні схожі один на одного як близнюки. Однакова структура, розпливчаста мета і "вода", що скріпляє розрізнені частини, змусили користувачів адаптуватися і навчитися сканувати тексти, а не читати їх. Ми спробуємо розібрати, що робить торгові пропозиції унікальними і цікавими публіці, а не тільки міфічному ідеального покупцеві.

Презентації

Переважна більшість презентацій, що розсилаються потенційним клієнтам, засноване на загальній схемі:

   - представлення компанії;
   - опис послуг;
   - ще трохи послуг;
   - трохи про крутих клієнтів;
   - докладний прайс;
   - а ось і ділову пропозицію.

У сумі виходить близько 20 кадрів, кілька сотень слів і відношення корисної інформації до "воді" 1:20.

Але якщо відійти від стратегії "бути як всі", то можна побачити більш оптимальну структуру:

   - у вас з'явилася проблема;
   - ми можемо її вирішити;
   - завдяки нам ви отримаєте (опис вигоди);
   - контактна інформація по будь-яких питань.

Обсяг презентації скоротився в рази, як і кількість слів. Води не залишилося зовсім - вся інформація корисна і доречна. Така презентація захоплює глядача відразу, якщо він є потенційним клієнтом, і вимагає мінімум часу на ознайомлення. Зручність - розкіш, яку ви теж можете запропонувати.

Тексти

Складні інструменти робляться за простими схемами. Текст не повинен бути великим, щоб бути корисним і цікавим. Зрозумілі тексти зі змістом працюють на конверсію і допомагають SEO, залучаючи читачів в роботу з сайтом і збільшуючи його прихильність. Але домогтися такого ефекту простим злодійством ідей у ​​конкурентів практично неможливо - тут потрібна більш тонка робота.

Більшість компаній не замислюється над найманням копірайтерів, вважаючи їх послуги і час введення в галузь непристойно дорогим задоволенням. Тому на Лендінзі так часто зустрічаються банальні, заяложені фрази, і даремні заклики до дії, слабо релевантні інтересам відвідувача. Втім, рідкісні діаманти маркетингу на їх фоні виглядають ще привабливіше і активно генерують продажу. До таких можна віднести тексти з:

   - продуманим розбиттям на логічні блоки;
   - ілюстраціями;
   - максимумом конкретики.

Перший заголовок повинен підштовхнути читача до знайомства з першою пропозицією тексту. А далі залишається лише підтримувати інтерес до статті і одночасно "годувати" відвідувача потрібної йому інформацією.

Хороший контент не просто розкриває суть якихось речей, але змінює погляд на товар, на його подання в голові споживача. Намагайтеся створювати такі тексти, і користувачі будуть звертатися до вашого сайту частіше.

Повернутись до списку


Комментарии: