Ефективний сайт - міф чи реальність?

Переважна більшість інформаційних завдань в мережі зводиться до проходження чотирьох основних дій:

   - пошук інформації в пошукових системах;
   - знайомство з сайтом;
   - оцінка навігації і можливостей ресурсу;
   - робота з компанією (купівля, лід або будь-яке інше взаємодія).

Роль вебмастера велика на кожному етапі - саме він прокладає "дорогу" для користувача, не змушуючи його шукати потаємні стежки. Як же створюються ефективні сайти?

Пошукові системи

SEO було покликане не "дурити" пошукові системи, а допомагати їм знаходити дійсно якісний контент. Вебмастер працює над глибиною індексації сайту, покращує уявлення ресурсу в ведучих пошуковиків, підтримує високу швидкість завантаження сторінок і оптимізує її, наскільки можливо. За допомогою інструментів самих пошукачів - Google Webmaster Tools і "Яндекс.Вебмайстер" - розробник отримує повну картину того, як представлений ресурс у видачі та над чим слід продовжувати працювати.

Сьогодні і "Яндекс", і Google пропонують організаціям можливість оперативно відзначитися на картах, додати контактні дані та іншу важливу покупцям інформацію. Грамотно скориставшись цією пропозицією, вебмастер може зробити CTR сайту в рази вище, а разом з тим - і його позиції.

Перше побачення

Що очікує побачити користувач на сайті? Веб-стандарти привчили аудиторію до наявності таких елементів:

   - видиме лого ресурсу;
   - зручна навігацію або меню;
   - пошук;
   - основний контент;
   - додатковий контент;
   - соціальні кнопки;
   - контакти.

Тільки контент не входить в перелік умінь вебмастера - все інше він вирішує своїми силами. Можна заощадити час і сили, запозичивши пошук у Google або "Яндекса", а соціальні кнопки - у тематичних агрегаторів.

Пошук по сайту

Якщо людина прийшла за інформацією, важливо дати її йому. Якщо на сайті встановлений пошук, то потрібно переконатися, що він підходить читачам - враховує морфологію і вміє шукати неповні фрази. У ряді випадків корисно додавати власні тематичні підказки, щоб направляти користувача. Таку можливість надає, зокрема, пошук від "Яндекса".

Робота з компанією

Останній штрих ефективного сайту - зручність інформації. Наприклад, якщо компанія має власний офіс, можна використовувати картографічний сервіс, щоб більш наочно показати його адресу. У свою чергу, офлайн-магазин може розмістити всі активні точки продажів на карті, надавши клієнту вичерпну інформацію на питання "де ближче?".

Все це робить сайт ефективним, що привертає користувачів. Відвідувачі задоволені, а клієнти швидко стають лояльними. Перетворити ресурс в ефективний можливо - але чи зможете ви?

Повернутись до списку


Комментарии: