Facebook запускає мультіпродуктові оголошення

Facebook анонсував запуск мультіпродуктових оголошень, що дозволяють в одному динамічному блоці демонструвати до 3-х товарів одночасно. Кожен з рекламованих продуктів має індивідуальне зображення, короткий опис і посилання на цільову сторінку. Новий рекламний формат буде діяти в користувальницьких стрічках (News Feed) як в десктопной, так і в мобільній версії соціальної мережі.

Мультіпродуктові оголошення покликані поліпшити досвід взаємодії користувачів з рекламою і підвищити ефективність технології ремаркетингу Facebook «Користувальницькі аудиторії» (Custom Audiences).

Офіційний коментар соцмережі

Більш докладно про призначення реклами нового зразка компанія Facebook розповіла в своєму офіційному блозі:

«Уявіть, що ви онлайн-рітейлер, що бажає досягти аудиторії людей, яка переглядала ваш сайт, але не зробила покупку. Використання мультіпродуктового рекламного блоку в поєднанні з даними системи «Користувальницькі аудиторії» по вашому сайту дозволяє формувати різні каруселі товарів для різних сегментів вашої аудиторії в Facebook. Наприклад, на одну частину своїх передплатників ви можете зорієнтувати оголошення, що включає рекламу сумок, сандалій і сарафанів, а на іншу - спідниць, топів і купальників. Спеціалізується на інтернет-торгівлі компанія Nomorerack, використовуючи даний підхід, підвищила кликабельность своєї реклами (CTR) більш ніж на 42% і знизила ставки (ціну одного переходу) приблизно на 42-45%».

В даний час мультіпродуктові оголошення доступні для рекламодавців усього світу, проте створити їх поки можна тільки за допомогою рекламного API Facebook. Можливість формувати рекламні блоки з декількома товарами з інтерфейсу самої соціальної мережі з'явиться пізніше в цьому році.

Розширення функціоналу «Користувальницьких аудиторій»

Протягом найближчих тижнів Facebook має намір також впровадити кілька нововведень в систему даних «Користувальницькі аудиторії» з сайту рекламодавця. Удосконалення покликані допомогти підприємствам швидше виходити на своїх потенційних споживачів і більш детально формувати аудиторії.

Оновлення включають:

1. Нову функцію в сервісах управління рекламними оголошеннями Ads Manager і Power Editor, що дозволяє маркетологам швидко і легко створювати певні типи аудиторії (наприклад, ви можете розмежувати сегменти передплатників, які досі не відвідували ваш сайт і які переглядали окремі його сторінки).

2. Нові обмеження для користувацьких аудиторій, що дозволяють рекламодавцям створювати високотаргетірованние рекламні кампанії для різних продуктів в каталозі. Ручні налаштування використовуються в поєднанні з функцією автоматичного формування аудиторій на основі історії активності користувачів на вебсайті.

Щоб допомогти бізнесменам отримувати максимум від їх «Користувальницьких аудиторій», Facebook розробив також FB Pixel Helper - нове розширення для Chrome, автоматично усуває проблеми в роботі стежать пікселів Custom Audience на вебсайтах.

Повернутись до списку


Комментарии: