Google і HTTPS, чи існують переваги?

Не так давно Google оголосив, що сайти, які використовують HTTPS, отримають перевагу перед іншими ресурсами при ранжируванні. Таку заяву змусило безліч аналітиків відкласти свої справи і поглянути уважніше на потенційні бонуси від переходу на захищений протокол.

Новий фактор ранжування не став сюрпризом - Google невпинно шукає нові аспекти сайтів, на які можна покластися при визначенні авторитетності і трастовості адреси. Крім того, корпорація постійно нагадує про необхідність забезпечення безпеки мережі, яка і досягається при перекладі на HTTPS всіх сайтів.

Дослідники підійшли до питання з усією серйозністю. Ними були зібрані статистичні дані про позиції сайтів, що використовують http і https, у видачі Google за останній рік по тисячам запитів. У процесі аналізу було відзначено, що інтерес до безпечного протоколу виріс у травні-червні 2013 року, задовго до того, як пошуковик вирішив додати нову складову ранжирування

Відсіявши "шум" з корпоративних сайтів і піддоменів, що переїхали на новий протокол - * .google.com, * .yahoo.com та інші - дослідники отримали більш реалістичну картину:

Потім криві порівняли один з одним, опустивши кількість доменів і вдавшись до простого аналізу:

Середнє відхилення на більшості дільниць не перевищило 0.2. Звідси дослідники зробили висновок, що на даний момент HTTPS вкрай слабо впливає на видачу і не зобов'язаний бути присутнім повсюдно. Величезна кількість сайтів, не потурбувалися установкою безпечного протоколу, продовжують існувати в топі видачі і не бояться падінь.

В Google відразу заявили, що ранжування за новим фактору буде вкрай м'яким, але пообіцяли, що надалі роль HTTPS буде рости. Поки ж вебмастери мають можливість адаптувати свої ресурси під безпечний протокол, додавши необхідні редіректи і усунувши інші проблеми сумісності заздалегідь. Всього новий фактор вплинув на 1% запитів усього світу, і турбуватися про тренд на безпеку ще хоч рано, але вигідно.

Повернутись до списку


Комментарии: