Google Penguin: чого чекати від пташки 3.0?

Останні пару тижнів твіттери іноземних SEO-фахівців постійно поповнюються новинами про майбутнє оновлення Google Penguin, знаменитому борця з неприродними посиланнями. Недобросовісні оптимізатори, які ще не траплялися йому, п'ють валідол і сподіваються на диво. Втім, ті, хто вже пізнав на собі міць санкцій Google, молять про апдейте - тільки так можна позбутися накладених алгоритмом обмежень.

Як звичайно, пошуковик не розкриває подробиць апдейта і нових цілей, які з'являться у "Пінгвіна". Швидше за все, розробники підуть шляхом його найближчого аналога - алгоритму Google Panda.

 Що можна дізнатися з історії Panda

"Панда" була запущена в лютому 2011 року. Її впровадження йшло неквапливо, і повноцінно включитися в щоденну роботу алгоритм зміг тільки через 6 тижнів. Оновлення вплинуло на величезну кількість запитів, але пошуковик не злякався серйозних змін видачі і продовжив працювати. У квітні була представлена ​​друга мажорна версія алгоритму, а потім мінорні патчі виходили практично щомісяця. Логічно припустити, що зміни вносилися на основі відгуків групи аналітиків Google, які оцінювали ефективність Panda і виносили рекомендації щодо її поліпшення.

Big data давно вийшла в тренд, і можна не сумніватися, що цим принципом знайдеться місце і в майбутніх апдейтах Penguin. За час роботи поточної версії алгоритму Google вже зібрав мільйони прикладів "поганих" і "хороших" посилань. Навчається "на льоту" алгоритм буде обдурити набагато складніше, ніж той, який оновлюється раз на півроку, чи не так? А значить, співпраця з біржами посилань стане ще небезпечніше.

Чого можна чекати від Penguin 3.0

Розуміння "сусідів" і "родичів"

Ключовою особливістю нового алгоритму повинні стати техніки виявлення зв'язків між сайтами. Penguin буде не просто оцінювати посилання, а намагатися зрозуміти, як саме сайт її заробив. Якщо розробники досягнуть успіху в цьому, створення облінкований ферм для підживлення основного ресурсу втратить сенс, як і закупівля посилань в цілому.

Точкові удари

Спочатку Panda "роняла" у видачі весь сайт, а зараз нерідко обмежується більш точковими санкціями, пессімізіруя розділ або сторінку. Швидше за все, Penguin теж буде перероблений в тактичну зброю пошукача, а не ядерну боєголовку, вражаючу весь домен. Втім, навантаження на оптимізатора це анітрохи не знизить - лише складніше стане вишукувати причину зникнення сторінок з видачі.

Часті оновлення

Швидкі апдейти корисні і вебмайстрам, чиї сайти були піддані покаранню, і самому Google, який зможе швидко фільтрувати нові задумки продавців посилань. Якщо алгоритм перестане пессімізіровать сайт цілком, то регулярні оновлення виявляться вигідними всім сумлінним оптимізаторів.

Анкор поступляться релевантності

До цих пір анкор були основними факторами визначення релевантності посилання контенту сторінки, але все може змінитися, якщо Google зуміє налагодити алгоритми виявлення трастовості сайту. Раніше пошуковик зареєстрував патент на визначення якості посилання по навколишнього її тексту, так що чекати залишилося недовго.

Обговорення генеруються разом з посиланнями

Яка компанія може мати тисячі посилань на свій сайт, але практично не обговорюватися в соцмережах або на форумах? Тільки та, яка купила ці посилання оптом. Саме так повинен думати Penguin, щоб бути впевненим у природності посилального профілю сайту. Подібний аналіз трохи виходить за рамки звичайних "посадових обов'язків" алгоритму, але може зробити Penguin ще більш серйозним супротивником "чорного" SEO.

Зниження планки довіри

Будь алгоритм, діючий самостійно, має якусь зону довіри. Поки об'єкт дослідження не перетне її, алгоритм не зможе назвати його небезпечним. Дослідження показують, що "терпимість" Penguin повільно падає - якщо в 2012 році він дозволяв сайтам мати до 40% підозрілих посилань, то сьогодні і 25% без санкцій - велика удача.

Висновок

Penguin стане розумніший і хитріший - це факт. Втіляться припущення SEO-фахівців в життя - велике питання, але ніяких проблем з реалізацією цих змін у Google не виникне. Неприродні посилання будуть знищуватися так чи інакше - шахраям вже пора готуватися до "Судного дня", а вебмайстрам слід зайнятися перевіркою посилального профілю своїх сайтів. Попереджений - значить, озброєний.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

розкрутка та просування сайтів в пошукових системах.


Комментарии: