Гостьовий блогінг в 2014 році. Частина 1.

Виниклий в 2012 році тренд на гостьовий блогінг захлеснув інтернет, породивши величезне невдоволення в штаб-квартирах пошукових систем. Google відкрито заявив, що використовувати цю стратегію вкрай небажано, пообіцявши обрушити санкції на порушників. Більшість послідувало цій раді, звільнивши місце для сучасного гостьового блогінгу, де метою є не отримання посилань, а залучення аудиторії - пошуковик не засуджує такий підхід.

Замість прямолінійного нарощування посилальної маси сьогодні гостьові блоги допомагають наростити трафік на ресурс. Публікації на ресурсах із суміжною аудиторією дозволяють залучити нових клієнтів і читачів з мінімальними зусиллями - потрібен тільки корисний і цікавий контент. Все це грає на руку простим користувачам, а значить, Google не буде проти.

Перше завдання - знайти майданчик для розміщення.

Суміжна аудиторія повинна хоча б частково перекриватися з цільовою. Шукайте тематичні портали і спільноти, яким потенційно цікаві ваші послуги або товари. Наприклад, якщо ви реалізуєте побутову техніку і маєте в наявності різні кава-машини, можна відвідати портали, де збираються любителі кави, а також відвідати основні інтернет-магазини, що продають зерна. Налагодження взаємин - важливий етап будь-якого просування. Деякі магазини ведуть власний блог, і розміщення в ньому може піти на користь вашому бізнесу.

Можна також спробувати щастя в Google, випробувавши перші позиції за запитом "топ блоги про [сфера бізнесу]".

Перевірте PageRank обраного ресурсу, щоб не наштовхнутися на "потерпілого" від санкцій. Оцініть, наскільки активні користувачі в розділі блогів і якого роду пости взагалі розміщені в блозі. В ідеалі "лайки" повинні стояти не тільки на головній сторінці сайту, але і під цікавими матеріалами - це доведе існування читачів. Якщо у ресурсу є представництва в соцмережах (а у серйозних організацій вони повинні бути), то перевірте активність користувачів і в них.

Чим більше передплатників у сайту, тим краще, але якість теж має значення. Почитайте коментарі, які залишають користувачі - чи потрібна вам подібна аудиторія? Не перебуває вона з спам-ботів? Яка частка аудиторії активна? У гонитві за великими числами не забувайте, що маленька аудиторія, але з іменитими людьми, може бути ефективніше мільйонної аудиторії.

Дізнайтеся, модерується чи блог. Якщо він цілком відданий "самому собі", то робити на цьому ресурсі нічого - він уже наповнений або буде наповнений нерелевантних контентом, що знизить його видимість в майбутньому. Якщо ж модератори присутні, поцікавтеся обмеженнями - чим суворіше умови, тим вище ймовірність, що ресурс авторитетний і не допустить падіння своїх позицій.

Повернутись до списку


Комментарии: