Гостьовий блогінг в 2014 році. Частина 2.

У першій частині ми з'ясували, чому стратегія гостьового блогінгу досі актуальна, незважаючи на всі заяви Google, і згадали, як потрібно вибирати майданчик для публікацій. Тепер ми розберемо стоп-фактори, які повинні змусити вас задуматися про перспективи роботи з конкретним ресурсом.

Якщо блог приймає і розміщує будь-який вид контенту, або ставить вкрай низькі рамки для нього, то взаємовигідного співробітництва ви не досягнете. Швидше за все, цей сайт намагається швидко наростити обсяг пов'язаних з ним текстів і не представляє інтересу для звичайних користувачів, працюючи тільки на видимість в пошуковику.

Слідкуйте за аудиторією блогів і їх тематикою. Навіть якщо ресурс припускає записи "про все", він все одно орієнтується на свою аудиторію, що добре помітно на прикладі новинних порталів. Якщо власник сайту не знає, хто його основні відвідувачі, то і вам робити на ньому нічого.

Наявність рекламних банерів може бути сигналом до відступу - користувачі не люблять, коли їх відволікають від читання. Якщо банери розміщені на явно комерційному ресурсі, то це вірна ознака того, що він не може забезпечити навіть своє існування. Чи потрібно вам зв'язуватися з таким сайтом?

Якщо ви працюєте з конкретним містом або областю, то і розміщуватися слід на сайтах, що діють там же. Вам не потрібні користувачі з Санкт-Петербурга, якщо ваші послуги надаються тільки на території Московського округу. З цієї причини великі портали можуть показати низьку ефективність.

Відсутність розділу "контакти" має насторожити вас. Чи варто працювати з ресурсом, якщо він не бажає навіть призначити відповідальну особу для спілкування з клієнтами?

Зазвичай ресурси без соцмереж не уявляють інтересу - підтвердження реальності їх аудиторії немає. Втім, деякі блогери навмисно уникають соцмереж, щоб не розпорошувати увагу - перевірте і цю теорію. Якщо в соцмережі є якесь життя, то перевірте кілька випадкових акаунтів на справжність.

Вибираючи ресурс по його PageRank, не забувайте, що багато сайтів починають з низького старту. Їх PR малий, але аудиторія велика і консолідована, що дозволить швидко набрати бали в найближчі місяці. Не пропустіть такі розкручуються ресурси - вони цінують взаємодопомога.

Блоги, які оновлюються вкрай рідко, не можуть похвалитися стабільною аудиторією. Втім, такі проблеми можуть бути і у активних блогів. Погляньте на кількість користувальницьких відміток - лайків, Шерінг, ретвітів і т.п.

На жаль, деякі аспекти роботи з сайтом можна оцінити лише після початку співпраці, зокрема - затримку перед публікацією. Якщо модерування займає тижні, то це контрпродуктивна співпрацю, і вам краще підшукати іншого партнера. Єдиним виправданням може бути щільний графік публікацій - серйозні ресурси мають розклад на місяць вперед.

Повернутись до списку


Комментарии: