Хочете більше клієнтів з сайту? Подбайте про тексти

Що потрібно враховувати, щоб текст працював на залучення цільової аудиторії з Яндекса?

    Ключові фрази. У тексті повинні міститися ключові фрази, які користувач вводить в пошуковий рядок Яндекса. Важливо не тільки кількість входжень, але і розподіл їх по тексту. Чим рівномірніше вони розподілені, чим ближче до початку тексту знаходиться ваша ключова фраза, тим краще.
    Унікальність. Пошукова система цінує і вважає гідним першої сторінки видачі контент, що не розміщений ніде більше. Унікальність, оптимальна для конкретного тексту, визначається залежно від його тематики - від 75 до 95%.
    SEO-структура тексту. Так звані SEO-онучі, популярні 5-6 років тому, не котуються Яндексом зараз. Зараз Яндекс цінує, коли текст розбитий на логічні блоки, має виділені розставлені акценти - заголовок, розбивка на абзаци, підзаголовки, марковані списки, таблиці.
    Обсяг тексту. Цей параметр визначається для кожного тексту індивідуально, на основі аналізу видачі. Для комерційних запитів оптимальний обсяг знаходиться в межах від 200 до 400 слів, для інформаційних запитів, які припускають уявлення більшої кількості інформації, - 500-800 слів.
    Тематичність. Яндекс припускає, що користувач, який приходить на сайт, побачить щось корисне для себе. Якщо це сайт, приміром, про підвісні стелі, то Яндекс розраховує, що користувач отримає якусь інформацію про асортимент, послуги, вартість і т.д.

2. Що потрібно враховувати, щоб текст працював на підвищення конверсії?

    - Наявність відповіді на питання користувача.
    - Структуру.
    - Грамотність.

3. Що робити, якщо текст не працює?

   - З'ясувати, чи є у сайта проблеми, не пов'язані з текстом.
   - Провести аналіз тексту на відповідність топу Яндекса.
   - Написати в Яндекс.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

 

розкрутка та просування веб сайту.


Комментарии: