Клієнти вважають, що ваш сайт гальмує? Перевірте за 10 секунд!

Повільне завантаження сайту зменшує конверсію і шкодить вашому бренду. Люди звикли, що сайти компаній-лідерів відкриваються швидко. Але «швидко» - це скільки? ..

Швидкість завантаження вашого сайту:

1-2 секунди - відмінно
3-5 секунд - зійде
6 і більше секунд - фу, гальмо

Перевірте сайт тут: http://tools.pingdom.com/



Варто пам'ятати, що ваших клієнтів не хвилюють скрипти, сервери, рендеринг сторінок та інша техночушь. Вони сприймають все так: якщо сайт компанії гальмує, то гальмує сама компанія.

Перевірте швидкість завантаження і, чорт візьми, вибийте з розробників або підрядників 4 секунди для 90% відвідувачів. Чому для 90%? На середній час і 10% гірших орієнтуватися не варто, так як обов'язково знайдуться діячі, які заходять на ваш сайт з Буркіна-Фасо по дерев'яному роутера і генерують сесії завантаження тривалістю кілька хвилин.

Непоганий спосіб швидко прикрити проблему зі швидкістю завантаження - направляти людей з реклами на легкі сторінки спецпропозиціями. Якщо перша сторінка, куди потрапить людина, завантажиться швидко, то в повільній підвантаження інших він буде схильний звинувачувати випадковість чи власний комп'ютер / інтернет.

Ви нерепрезентативні

Ще один момент: якщо сайт швидко вантажиться у вас, надзвичайно далекого від народу власника Macbook Pro і топової точки доступу Wi-Fi, то це ще нічого не означає. Сайт повинна швидко завантажуватися якщо не у всіх, то у переважної більшості відвідувачів (див. Нижче інформацію про Квантиль в Яндекс.Метрика).
Аналіз швидкості завантаження

Експрес-метод перевірки швидкості завантаження підходить, щоб усвідомити проблему і почати якось сіпатися. Але адекватну статистику декількома вимірами не одержати.

Набагато більш реальні цифри видають Google Analytics і Яндекс.Метрика. Вони вимірюють швидкість завантаження сторінок для кожного відвідувача, умови у яких максимально різноманітні: різні комп'ютери та мобільні пристрої, різні версії браузерів і швидкість підключення до інтернету, різне місце розташування і т.п.

1) Зайдіть в Google Analytics, ліворуч виберіть вкладку Поведінка, а потім Швидкість завантаження сайту.
Тут можна не тільки моніторити час завантаження, але й отримати технічні рекомендації з доопрацювання сайту PageSpeed ​​Insights на вкладці «Прискорення завантаження». Прямо з цими рекомендаціями можна йти до розробників, щоб обговорювати завдання предметно.

 

2) Зайдіть в Яндекс.Метрику, у верхньому меню виберіть Моніторинг, а далі - Час завантаження сторінок.
Тут можна легко подивитися розбивку по Квантиль. Якщо вибрати «квантиль 90%» - це означає, що для 90% користувачів тривалість завантаження не перевищить показаних значень.

 

Ще один архіважливе момент: завантаження сторінок з підтвердженням замовлення, другим кроком після введення платіжної інформації і т.п. Люди ненавидять невідомість - особливо після оплати або збору великий кошика. Ви повинні протягом секунди або менше дати їм зрозуміти, що оплата пройшла, а замовлення успішно перейшов в обробку.

До речі, за допомогою Google Analytics можна навіть заміряти швидкість завантаження конкретного зображення або затримку при натисканні кнопки. Адже у вас є на сайті дуже-дуже важливі кнопки, які повинні спрацьовувати миттєво, так?
 

Гальмо в квадраті



Окрема проблема - швидкість роботи вже завантаженого сайту. Якщо кнопки, слайдери, перемикачі та інші елементи працюють повільно, краще б від них взагалі відмовитися і залишити чистий HTML. Мрії, мрії ... Але це принципове питання: якщо дочекатися закінчення завантаження люди ще можуть, то працювати з сайтом-гальма не буде практично ніхто.

Людей особливо дратує, коли довго вантажиться і повільно працює не який-небудь розлогий kinopoisk.ru з мільйоном картинок і банерів на головній сторінці, а проста сторінка-візитка. Навіть недосвідчені користувачі розуміють, що тут у наявності високий ступінь криворукості. А кому охота купувати у криворуких?

Не думайте, що ваші клієнти відстали від життя

Середня швидкість доступу до інтернету в Росії вище, ніж у багатьох європейських країнах - 9,1 Мбіт / с (тобто трохи більше 1 мегабайта в секунду). Середня швидкість доступу до мобільного інтернету в Москві більше 5 Мбіт / c, в LTE-мережах - від 15 Мбіт / с. З кожним місяцем звична людям швидкість зростає, ціни стають доступнішими, стабільність з'єднання збільшується.

Комп'ютери і мобільні пристрої теж стають швидше, нові версії популярних браузерів демонструють чудеса оптимізації швидкості виконання JavaScript і відтворення веб-сторінок.

Ваші потенційні клієнти вже звикли до хорошого. Вони щодня користуються сайтами і мобільними додатками провідних IT-компаній, які швидко завантажуються і швидко працюють.

Скоро 4 секунди, які потрібні для наклеювання ярлика «фу, гальмівної сайт і відстійна компанія» перетворяться на 3. Ви до цього готові? Або ви згодні змиритися з відсіювання половини потенційних клієнтів через таку дурницю?

Якщо технічна частина цієї статті здалася вам складною, ми можемо взяти на себе аналіз швидкості завантаження вашого сайту і перевірити ще інші найважливіші параметри в рамках послуги оптимізація сайту (300$).

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

 

розкрутка та просування сайтів.


Комментарии: