Коли AdWords не справляється?

Маркетологів, які не зуміли добитися успіху в AdWords, можна розділити на три категорії: одні не змогли налагодити саму кампанію, інші намагалися просувати свідомо неконкурентну компанію, а останні зробили обидві помилки разом. Забуваючи про тонкій настройці кампаній, ви дозволяєте конкурентам ставати більш релевантними, самі втрачаєте CTR через нецільові показів. А компанії, що прагнуть заробити будь-яким шляхом і які не приділяють уваги іншим учасникам ринку, ніколи не зможуть запропонувати своїм клієнтам щось більш вигідне, ніж конкуренти. В обох випадках AdWords не можна назвати винуватцем.

Добре налагоджена кампанія не приверне мільйони нових клієнтів, але легко збільшить показник конверсії на десятки відсотків. Крім того, ви зможете провести стрес-тест успішності бізнесу, вийшовши в відритий і рівний бій з конкурентами за гроші і лояльність покупців.

В AdWords перемагає не той, хто більше платить, а той, хто приваблює користувачів активніше. Google немає потреби виводити оголошення компанії, що пропонує $ 100 за клік, якщо її CTR нижче 0.1% - набагато вигідніше вивести оголошення від того, хто пропонує тільки $ 10 за клік, але CTR утримує на рівні 1% або вище. Далеко не все вирішують гроші - в AdWords саме ви вирішуєте, яку позицію займете, ще на етапі розробки оголошення.

Де ж найчастіше "прогорають" гроші і що веде до відмови від співпраці з AdWords?

1. Залучення нецільового трафіку

Налаштування AdWords за замовчуванням націлені на залучення максимуму кліків, але не обов'язково релевантних. Потрібно попрацювати над ними:

    позбутися від занадто загальних понять;
    прибрати нерелевантні синоніми, які пропонує використовувати AdWords;
    усунути слова з кількома значеннями - використовуйте замість них фрази, однозначно визначають контекст;
    опрацювати список мінус-слів, поява яких прямо говорить, що користувачеві ви нецікаві.

Потім не забувайте відвідувати налаштування, щоб перевірити відповідність ключів їх прибутковості.

2. "Невидимість" на сторінці видачі

Для Google дуже важливий CTR оголошень. Чим він вищий, тим сильніше ви можете знижувати ставки і все одно опинятися в блоці оголошень. Але щоб досягти такого ефекту, доведеться постаратися. Багатьом не під силу сподобатися клієнту - позначається відсутність тямущою бізнес-цілі і загальна пасивність просування. Але невеликий мозковий штурм дозволить створити оригінальну пропозицію, вигідно вирізняється на тлі оголошень конкурентів.

Терпіння - золоте якість для оптимізатора. Просування допомогою AdWords вимагає часу і не завжди має видимий ефект на початку шляху. Але, якщо пройти початковий етап, перед бізнесом відкриваються величезні можливості просування в самих різних категоріях запитів. Чи вистачить терпіння вам?

Повернутись до списку


Комментарии: