Контекст для інтернет-магазину

Контекстна реклама ідеально підходить для просування інтернет-магазинів. З її допомогою можна створювати короткі, але ємні торгові пропозиції, які позбавлять користувача від утомливих порівнянь і блукань по мережі, дозволивши відразу перейти до етапу покупки. Але чи можна зробити контекст ще вигідніше? Як добитися максимальної ефективності?

Елементарні складові контекстного оголошення:

    вивірений текст;
    правильні ключі;
    продуманий список мінус-слів;
    зручна посадкова сторінка;
    коректне час показу;
    відповідність ринку.

Тема

Стислість - с.т., і саме контекст дозволяє переконатися в цьому на практиці. У крихітний заголовок потрібно ретельно підбирати слова, щоб відрізнятися від конкурентів, але при цьому не плутати клієнта. Важливо зловити увагу глядача - в іншому випадку оголошення себе ніколи не окупить.

Спробуйте органічно вписати в заголовок ключові слова, за якими, швидше за все, будуть шукати вашу пропозицію. Якщо використані ключові слова, то майданчик підсвітить збіги напівжирним шрифтом, що збільшить видимість оголошення.

Якщо ви можете похвалитися найвигіднішими цінами, то не соромтеся вказувати їх прямо в заголовку - це може знизити кількість кліків, але збільшить показник конверсії.

Семантика

Ви навряд чи займаєтеся просуванням продукції General Motors в цілому, тому покази по запросу "запчастини" вам не потрібні. Більше конкретики - "запчастини форд" зроблять оголошення видимим тільки тим, хто дійсно може щось купити у вашому магазині.

Уникайте двозначності. Запит "німецька кухня" може відповідати і традиційних страв, і кухонний гарнітур. Вкажіть в оголошенні, що саме пропонується, щоб користувачеві не доводилося збільшувати показник відмов. Якщо можна виключити помилковий показ за допомогою мінус-слів, зробіть це!

Утримання відвідувача

Цільова сторінка повинна відповідати очікуванням людини. Ви обіцяли показати йому електроплити конкретної марки? Стримаєте обіцянку, а не переводите клієнта на загальний каталог. Користувачі не ледачі, але вони ненавидять відчувати себе обдуреними.

Якщо людина прийшла з пошуку по оголошенню, краще не використовувати додаткові "привертають" елементи на сторінці - клієнт вже знайдений. Краще подбайте про прямої видимості кошика, каси і способів доставки.

Зручний час

Оголошення не варто показувати в години, коли ніхто не може обробити дзвінок. Якщо магазин цілодобовий, то доведеться проаналізувати аудиторію і знайти час, коли вона найбільш "вразлива" для оголошень. Зазвичай це вечірні години після роботи, коли забрести в онлайн-магазин за товаром може кожен. В цей період часу потрібно забезпечити гідний бюджет на покази, залишивши на ніч і ранок невеликий запас грошей.

Відповідність ринку

Бути гірше конкурентів - це не тільки задирати ціни, але й ігнорувати стан ринку в цілому. Ворогів потрібно тримати ще ближче, ніж друзів, тому приділіть увагу основним суперникам у вашій галузі - як просуваються вони? Чи бачите ви їх оголошення у видачі? Як вони приваблюють відвідувачів? Чим вигідно відрізняються від вас? Знайдіть відповіді на ці питання і сформулюйте необхідні поліпшення магазин, щоб не програвати за рівнем сервісу.

Повернутись до списку


Комментарии: