Контекст + Facebook = збільшення конверсії на 18%

Нове дослідження компанії Kenshoo показало, що суміщення платного просування в Facebook з контекстною рекламою в пошуку сприяє підвищенню рівня конверсії на 18%.

Основою для експериментального дослідження послужили кампанії з просування інформаційно-аналітичного агентства Experian.

У ході наукового досвіду рекламу Experian показували трьом групам користувачів:

   - перша вибірка бачила тільки контекстні оголошення компанії;
   - втораяісключітельно таргетовану рекламу в Facebook;
   - третій групі одночасно показувалася реклама в пошуку і соціальної мережі.

Результати дослідження

У результаті проведення експерименту з'ясувалося, що використання контекстної або таргетованої реклами окремо в середньому підвищує рівень конверсії всього на 11%. В цей же час грамотне поєднання відразу двох цих маркетингових каналів здатне збільшити коефіцієнт конверсії на цілих 18%.

Не менш важливим відкриттям для аналітиків Kenshoo стало те, що одночасне використання платних кампаній в Facebook і контекстної реклами знижує витрати на залучення кожного окремо взятого покупця в середньому на 10%, а також підвищує дохід від конверсії приблизно на 8%.

І нарешті, останнє, що виявило дослідження Kenshoo, - це наявність кореляції між рівнем витрат бренду на рекламу в Facebook і ефективністю контекстних кампаній. Правда, при високому і середньому рівні витрат на платне просування в соціальній мережі рівень конверсії виявився приблизно однаковим.

Самі ініціатори дослідження переконані, що домогтися максимальної віддачі від поєднання пошукового та соціальносетевого рекламних каналів брендам дозволить тільки грамотний розподіл бюджетів. І в цьому питанні не може бути ніяких універсальних рішень - все суто індивідуально. Одному бізнесу буде вигідніше витрачати більше коштів на контекст, іншому - на Facebook.

На закінчення хотілося б відзначити, що найбільша соціальна мережа в світі зовсім не розглядає свою рекламу як якесь додаток до контексту. Facebook робить все, щоб підвищити ефективність своїх платних постів. Днями компанія повідомила про те, що нова високотаргетірованная реклама буде враховувати історію відвідин користувачами сайтів і мобільних додатків.

Наприклад, якщо користувач шукав в пошуку або мобільному додатку наручний годинник, то при відвідуванні Facebook він побачить рекламні пропозиції від тих компаній, до яких він виявив інтерес на раніше відвіданих сайтах.

Повернутись до списку


Комментарии: