Контент повинні створювати не оптимізатори

Існує хибна думка, що все, пов'язане з просуванням, перебуває у віданні SEO-фахівця, і багато оптимізаторів самі думають так. Однак, хоча контент-маркетинг і виріс пліч-о-пліч з просуванням, займатися ним повинні інші люди. Оптимізаторові потрібно витрачати час не на створення контенту сайту, а на його просування і поліпшення позицій у видачі.

 Створювати контент не так просто

Взагалі, створення контенту - це дуже важке заняття. Популярний у читачів контент практично ніколи не народжується сам по собі - в нього вкладені багато годин роботи. Одне тільки планування хорошого тексту може зайняти годинник! SEO-фахівці часто недооцінюють кількість покинутих на створення контенту сил.

Цікавий і втягує контент народжується частіше у згуртованої команди, ніж у "одинаків". Над ним трудяться копірайтери, редактори, художники, веб-девелопери, фотографи - всі, хто може зробити матеріал ефективніше. Вважати, що SEO-спец здатний виконати роботу будь-якого з цих професіоналів, можна тільки при глибокому нерозумінні специфіки їх роботи. Уміння просувати сайт не гарантує наявність вмінь писати захоплюючий контент або створювати оригінальне оформлення для нього.

Навіть якщо ви здатні виконати всю роботу, що ділять між собою десяток фахівців, самостійно, на це піде багато часу. Створення контенту - досить довгий процес, а більшість SEO-фахівців відчувають різку нестачу часу. Хто ж буде працювати над оптимізацією сайту, поки профільний спец зайнятий контентом?

Співпраця не повинно бути проблемою

Важливим етапом роботи оптимізатора є співпраця з іншими людьми, що працюють на сайті. Подивимося правді в очі - SEO-фахівці рідко популярні у публіки, а про смерть їхньої професії пишуть практично кожен місяць. Така обстановка не розташовує до відкритого діалогу і змушує багатьох займати оборонні позиції, однак дозволяти забобонам впливати на внутрішню роботу команди можна.

Успішний онлайн-маркетинг складається і підтримується декількома стратегіями (оптимізація, контент-маркетинг, PR та ін.), Тому SEO повинно дружити з контентом та іншими відділами компанії. Спільна робота виявляється в рази ефективніше роздільним.

Контент-маркетинг і SEO відносяться до різних стратегіям маркетингу, але можуть допомагати один одному. Наприклад, контент забезпечує сайт природними посиланнями, а оптимізатор робить створений контент помітніше за допомогою звичного просування в медіа. Але часто SEO-спеціаліст бере на себе зайве, вважаючи, що контент, який створює посилання, також знаходиться в його віданні - адже посилання входять в його обов'язки, чи не так? Розтрачуючи сили даремно на непрофільну роботу, оптимізатор втрачає свою ефективність, а іноді навіть і шкодить сайту, створюючи контент жахливої ​​якості, зате ідеальний з точки зору пошукових систем.

Важливо зрозуміти, що SEO потрібно не виключати з контент-стратегії, а органічно вписувати в неї. Не замінювати команду однією людиною або навпаки, а домагатися їх взаємодії та співпраці. Для контент-команди оптимізатор може бути корисний:

   - генерацією ідей для контенту, відштовхуючись від кількості посилань на вже існуючий;
   - порівнянням ефективності раніше опублікованих матеріалів;
   - пошуком "чорних плям" галузі, що не удостоїлися уваги фахівців.

Командна робота необхідна в онлайн-маркетингу - одинаки занадто слабкі і неспішно, щоб конкурувати з фахівцями інших сайтів.

Контент - не є задачею SEO

Отже, контент повинні створювати інші люди. А що залишається оптимізаторові?

SEO-спеціаліст повинен взяти готовий матеріал і довести його видимість до можливого максимуму. Це все, чим може допомогти оптимізатор у створенні контенту. Ситуації, коли контент просуває сам себе, вкрай рідкісні - і тільки кваліфікована підтримка може довести створений матеріал до читачів. Без SEO контент просто не спрацює, якщо його аудиторія ще занадто мала.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

просування та розкрутка сайту.


Комментарии: