Контент, який захоплює

Найважливіше умови ефективності контенту - він повинен бути затребуваний користувачами. Якщо користувачі вже з цікавістю читають ваші email-розсилки, стежать за повідомленнями в Facebook і блогом, постійно репост твіти - то ви вже вмієте працювати на аудиторію. Але більшість брендів не можуть похвалитися такими успіхами, засмучено спостерігаючи за повільним, але неухильним зниженням залучення. У чому ж полягають їхні помилки?

Використання застарілих технологій

Розробка сайту за сучасними стандартами - дороге задоволення. Сумніви зростають особливо швидко, якщо поруч видно цінник іншій студії, що пропонує набагато менш дорогий тариф. Добре, якщо кінцевий підсумок не буде відрізнятися від задумки, але диявол криється в деталях.

Наприклад, розробка графіки на Flash - саме бюджетне рішення, але при цьому воно не підтримується мобільними платформами. Це відсікає величезний пласт потенційних відвідувачів.

Невміле поводження з графікою призводить до збільшення "ваги" сторінки, накачаною картинками. Десктопні користувачі ще можуть стерпіти довге завантаження, але в умовах не кращої покриття 3G і 4G по Росії мобільний сегмент буде сильно страждати. Набагато ймовірніше, що такі користувачі закриють вкладку і підуть на більш оптимізований сайт.

Модний у наші дні онлайн-консультант також може нашкодити при безграмотному використанні. Як тільки поп-ап з'явиться в центрі екрану під час читання статті, бажання клієнта працювати з сайтом різко пропаде. Інструмент повинен використовуватися до місця, а не постійно.

Неповага бажань клієнтів

Ринок електронної комерції величезний, і можливостей працювати з ним - безліч. Чим більше каналів ви зможете охопити, тим ефективніше буде контент. Не в ваших інтересах обмежувати доступ з RSS-агрегаторів або соцмереж до матеріалів - навпаки, дайте користувачам максимум вибору.

Не використовуйте особисті дані клієнтів без гострої на те необхідності. Навіть якщо він сам віддав свої ПІБ, це не привід використовувати в розсилці щось, крім імені. Аналогічні правила діють і щодо email-адрес і мобільних телефонів - ви не можете розсилати на них ніяку інформацію, якщо користувач не дав згоду на її отримання. В іншому випадку користувач може дійти до суду і опинитися правим.

Прагнення надати клієнтам найсучасніші рішення часто обертається нерозумінням користувачів. Хтось просто не потребує нових функціях, хтось вже звик до старих і не хоче міняти, а хтось бачить реальні мінуси в останній реалізації. Залишаючи можливість "зворотного ходу", ви захищаєте себе від провалу. Наприклад, з цієї причини більшість форумів, міняючи дизайн, залишає старий шаблон в опціях налаштувань, дозволяючи "старикам" використовувати колишнє оформлення.

Набагато приємніше здійснювати нові, ще нікому не відомі помилки, ніж набивати шишки на популярних проблемах, що мають рішення. Тепер ви знаєте хоча б частину таких помилок і зумієте уникнути їх.

Повернутись до списку


Комментарии: