Контент, яким діляться

Розуміючи, за чим саме приходить людина на ресурс, який його побут і мислення, письменник може легко дістати до потрібних тригерів свідомості і "змусити" користувача поширювати матеріал. Якщо розуміння аудиторії немає, то єдина можливість "вистрілити" - це випадкове потрапляння в точку. Створюйте контент для своїх читачів, що не розпорошуючись на спроби осягнути кожного, навіть далекого від теми, людини. Хто ваша цільова аудиторія, які в неї потреби, чим вони живуть і чому приходять до вас? Ви повинні знати відповіді на всі ці питання, щоб створювати контент, яким діляться.

Зустрічають по заголовку

"Сірий" заголовок легко поховає навіть дуже перспективний матеріал. Зробіть його яскравішим, додайте унікальності, виділіть з маси однотипних заголовків мережі!

... А проводжають по оригінальності

У мережі можна знайти інформацію на будь-які теми, тому двічі подумайте - ви розповісте аудиторії щось нове? Ви зможете виставити щось в новому світлі або показати оригінальне виклад складної теми, в яке зможуть виникнути навіть новачки? А може, вмієте красиво описувати вирішення різних проблем, що виникають у ваших користувачів в житті? Все це потрібно для того, щоб у людей з'явився привід зробити репост.

Без обмежень

Незважаючи на заяви про те, що сучасні люди не люблять читати, хороші, глибокі та цікаві статті користуються величезним попитом. Якщо вам є що сказати - говоріть, не залишайте інформацію "на потім". Чим якісніше розкрита тема, тим вище шанс, що матеріал викличе інтерес і буде прочитаний до кінця.

Рухайтеся вперед

Тупцювати на місці, розповідаючи в десятий раз про якомусь аспекті вашій області послуг, недозволена розкіш для сучасних компаній. Вам потрібно йти вперед, шукати нові теми і створювати оригінальний контент, який викликає інтерес. Займаючись такими експериментами, ви можете наштовхнутися на "золоту жилу" тим, завдяки якій легко продовжите контент-план на рік вперед.

Повернутись до списку


Комментарии: