Контент-план - ваш щоденний супутник

Формування контент-плану, також відомого як редакційний портфель, є першочерговим завданням маркетолога. Користувачі не хочуть бачити матеріали на абстрактні теми, а знаходити інфоприводи для тематичних статей кожен день дуже непросто. У такій ситуації потрібно ставитися до кожної ідеї дуже дбайливо, прагнучи не злякати раптове осяяння. Але про що ще слід пам'ятати, опрацьовуючи стратегію на деякий час вперед?

План не відразу будувався

Хороший контент-план розвивається кожен день, кожну годину. У процесі створення чергового матеріалу ви напевно зіткнетеся з якимись незвичайними аспектами теми, розкривати які в рамках поточної статті незручно. Відразу заносите ці інфоприводи в план, інакше вони зникнуть з вашої голови разом із завершенням поточної роботи.

Від зміни місць доданків ...

План завжди повинен адаптуватися під навколишню реальність. Чіткого порядку в темах домагатися не потрібно, крім випадків, коли один матеріал випливає з іншого. На практиці ж ви завжди повинні вибирати тему з урахуванням актуальних трендів своїй галузі, не звертаючи уваги, на якій позиції в плані вона перебувала. Користувачі шукають найкорисніші матеріали, і у ваших інтересах створити такі як можна швидше! Слідкуйте за новинами та експертами - не змушуйте публіку чекати довше, ніж конкуренти.

Життя за межами Рунета

Не секрет, що більшість новин та цікавих ідей приходять в Рунет з англомовних джерел. Слідкуйте за ними самостійно! Не варто чекати, поки новина розійдеться по всьому Рунету - Знайдіть її першими, адаптуйте під реалії вітчизняних користувачів і розповсюдьте. Не забувайте, для кого ви пишете - очевидна для вас взаємозв'язок інфопривід з вашою галуззю може бути не настільки очевидна читачам.

Працюйте в команді

Скільки людей, стільки й думок. Робота в команді зробить контент-план більш різноманітним і привабливим для читачів, додасть місця для альтернативних версій і допоможе поліпшити якість матеріалів в цілому. Якщо якісь ідеї колег не вписуються в вашу галузь, не поспішайте забувати їх - відведіть "цікавим, але стороннім" думкам особливе місце в контент-плані. Можливо, вони стануть в нагоді вам під час інформаційної "посухи".

Не бійтеся "займати"

Якщо цікавий інфопривід з'явився на сайті конкурента, ви не повинні боятися розкривати його на своєму ресурсі. Подія завжди унікально, але думки та висновки щодо нього можуть бути різними.

Повернутись до списку


Комментарии: