LinkedIn покращує таргетинг нативной реклами

Соціальна мережа для професіоналів LinkedIn представила систему таргетування і A / B тестування рекламних текстів Direct Sponsored Content (DSC). На думку учасників ринку, поява даного функціоналу є великим кроком вперед у розвитку нативной реклами (промо постів, що маскуються під природний контент соціальних мереж).

    Система DSC дозволяє зорієнтувати на різні сегменти аудиторії більш персоналізований контент.

    Новий функціонал є розширенням запущеного торік сервісу контент-маркетингу LinkedIn Sponsored Updates. За допомогою DSC маркетологи можуть публікувати проплачені пости в стрічках на своїх домашніх сторінках LinkedIn, чи не розміщуючи його на офіційній сторінці компанії. Direct Sponsored Content не тільки буде відображатися на особистій сторінці адміністратора брендового аккаунта, але і з'явиться на домашніх сторінках тих учасників соціальної мережі, які відповідають цільовим критеріям таргетингу рекламної кампанії.

    На думку учасників ринку, з введенням DSC бренди отримають можливість налаштовувати і тестувати свій контент на різних сегментах аудиторії. За словами Саіль Джейн (Sahil Jain), виконавчого директора і співзасновника крос-платформної рекламної мережі AdStage, раніше маркетологам, які використовують сервіс LinkedIn Sponsored Updates, завжди доводилося розміщувати пости на сторінці компанії. Навіть коли бренд хотів просто протестувати рекламний пост, йому доводилося неодноразово розміщувати його в офіційному акаунті, щоб вивчити реакцію і переваги потенційних споживачів. Зрозуміло, користувачам проведення над ними настільки кострубатих A / B-експериментів було неприємно.

    Крім того, хоча ці тести і дозволяли маркетологам збирати статистику по органічним постам і платним показам, вони не дозволяли точно виміряти ефективність промо постів.

    І ось тепер SMM-спеціалісти можуть оптимізувати контент з урахуванням особливостей окремих сегментів аудиторії і коректно проводити A / B тестування (на різних групах користувачів, а не на одній).

    Креативний технолог digital-агентства socialdeviant Патрік О'Рурк (Patrick O'Rourke) бачить потенціал DSC не тільки в підвищенні ефективності тестування контенту, але й у залученні нових споживачів. Щоб отримати максимальну віддачу від DSC, фахівець рекомендує маркетологам почати тестувати контент, який не підходить для існуючої аудиторії, але може допомогти в залученні нових потенційних клієнтів, які відповідають критеріям таргетингу.

    «Залишивши за рамками LinkedIn, необхідно відзначити, що сам по собі запуск DSC є величезним кроком вперед у сфері розвитку нативной реклами. Поява даного сервісу означає, що промо пости, що маскуються під природний контент, виходять за межі соціального простору Facebook або Twitter. Відтепер формат нативной реклами може працювати для широкого кола аудиторії», - коментує значимість нововведення Саіль Джейн.

Повернутись до списку


Комментарии: