Наш телефон: (050) 725-37-48
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 8000 грн. в месяц!
Лінкбілдінг 2014: витрати і тактики
Компанія Skyrocket SEO опублікувала результати чергового незалежного дослідження «Лінкбілдінг 2014».
У проведеному нею опитуванні взяли участь 315 фахівців, серед яких були як представники агентств пошукового маркетингу та сеошники-фрілансери, так і власники просувається в мережі бізнесу.
Витрати на лінкбілдінг в 2014 році
Результати дослідження показали, що за рік значно збільшилося число компаній, що витрачають на лінкбілдінг від $ 10 000 до $ 50 000 в місяць. Якщо в 2013 р таких організацій налічувалося всього 11%, то в 2014 р їх частка зросла до 37%. При цьому за рік не залишилося жодної компанії, яка б витрачала на посилальне просування понад $ 50 000.
В цілому статистика по видатках організацій на лінкбілдінг виглядає так:
- 37% компаній витрачають на зовнішні посилання від $ 10 000 до $ 50 000 в місяць;
- 23% - від $ 5000 до $ 10 000;
- 20% - від $ 1000 до $ 5000;
- 20% - менше $ 1000.
Це в цифрах. Що ж стосується процентних часток лінкбілдінга у розподілі загальних бюджетів компаній на просування, то вони розподілилися наступним чином:
- 40% організацій закладають на зовнішні посилання 51-75% свого бюджету;
- 27% компаній витрачають на лінкбілдінг 26-50% сукупного бюджету;
- 27% розподіляють на посилання до 25% загальних коштів на просування;
- 7% вкладають у лінкбілдінг 76-100% маркетингового бюджету.
Згідно з результатами опитування, протягом останніх 12 місяців більше 80% компаній підвищили свої витрати на зовнішні посилання. Серед основних причин збільшення витрат на лінкбілдінг респонденти назвали:
- відмова від стратегії масової закупівлі дешевих посилань;
- перехід на більш креативні і продуктивні моделі лінкбілдінга;
- зросла потреба сайту в дорогих якісних засланнях.
Всього 17% компаній за рік знизили свої витрати на лінкбілдінг, злякавшись санкцій Google і зробивши ставку на контент-маркетинг.
Пріоритетні тактики лінкбілдінга
Найбільш ефективними тактиками лінкбілдінга більшість опитаних вважає:
- розміщення на сторонніх ресурсах текстових матеріалів з посиланнями на сайт;
- поширення в мережі інфографіки з беклінків;
- метод битих посилань (пошук непрацюючих посилань на старих авторитетних сайтах з наступним реченням вебмастеру замінити поламані беклінки на свої);
- розміщення в локальних бізнес-каталогах;
- розміщення посилання на сторінці «Джерела» релевантний за тематикою інтернет-ресурсу.
Небезпечні тактики лінкбілдінга
Незважаючи на те, що закупівля посилань знаходиться на 6-му місці рейтингу найпоширеніших тактик лінкбілдінга, більшість західних SEO-фахівців та представників компаній-замовників згадують її першої при перерахуванні найбільш небезпечних методів просування сайтів в Google.