Маркетинг як інвестиції

Інтернет-маркетинг має на увазі вкладення, віддачі від яких не буде кілька місяців. І навіть тоді немає гарантії, що ви зумієте вивести сайт в лідери своєї галузі - конкуренти теж не стоять на місці. Авторитети піднімаються вкрай повільно, і наскок марний як в маркетингу, так і в інвестиціях. Вкладаючи сьогодні, ви купуєте контент, який має невелику віддачу - але працює постійно і необмежено довго.

Розбирайтеся в тому, що купуєте

Як інвестору важливо вивчити компанію, в яку він хоче вкластися, так і маркетологу важливо розуміти, що потрібно сайту, над яким він працює. Ви повинні чітко знати його завдання та шляхи досягнення поставлених цілей - інакше залишається сподіватися тільки на удачу.

Ризик повинен бути розумним

Інвестор не вкладає гроші в проект, який може "провалитися" на ринку і тут же закритися. Аналогічно повинен надходити маркетолог, не займаючись перекладанням всіх яєць в один кошик. Канали розповсюдження контенту, використовувані інструменти і стратегії - скрізь потрібно мати як мінімум 2 запасних варіанти, здатних виручити вас в скрутну хвилину.

Недооцінені гравці - найбажаніші

Компанія, що має перспективи, але залишається в тіні, має величезний потенціал. Саме цим вона і цінна для інвестора, і тому в неї можуть вкладатися серйозні ресурси. У маркетингу спостерігається схожа картина - сайти з унікальними пропозиціями знаходяться далеко за межами перших сторінок пошуковиків, але інших таких гравців користувачеві не знайти. При грамотному маркетингу подібні сайти можна перетворити на справжню золоту жилу!

Розрахунок - запорука успіху

Інвестиції без ретельного аналізу приречені на непередбачуваність. Досліджувати потрібно кожен аспект бізнесу і компанії, аналогічно тому, як маркетолог повинен повністю занурюватися в метрики сайту. При цьому в руках фахівця вже є всі інструменти і необхідний досвід роботи з ними - ситуація "почнемо, а там подивимося" неприпустима.

Повернутись до списку


Комментарии: