Найкраще SMM - стабільне SMM

Не проходить і дня, щоб не з'явилося статті на тему просування, в якій соцмережі розглядаються як один з основних каналів. Автори обіцяють найвищу конверсію, низький рівень відмов, широке охоплення і, звичайно ж, стабільність. Охочих швидко розкрутити бізнес - тисячі, тому SMM донині продовжує споживати значну частку бюджету на просування. Але наскільки виправдані вклади в соціальне просування?

Особливості SMM

Соціальні мережі - це місце спілкування мільйонів людей самого різного віку та світогляду. Якою б не була цільова аудиторія бренду, до неї можна дістатися за допомогою соцмереж. Популярне оману, що B2B-сегмент не повинен звертатися за просуванням в соціальних медіа, було спростовано ще кілька років тому. Вхід на територію майданчиків вільний, і це - основна перевага перед просуванням в пошукових системах, де необхідні захмарні бюджети.

Перевагами соціальних мереж як майданчиків для просування бізнесу є:

   - точний таргетинг, який базується на заявах самих людей, а не деяких «усереднених» параметрах;
   - широке охоплення;
   - можливість діалогу з користувачами.

Серед недоліків же можна відзначити:

   - посередню конверсію (зазвичай правильний підхід до SEO дозволяє домогтися кращих результатів);
   - складність набору ваги сторінки бренду;
   - відсутність стабільності на деяких платформах.

Стабільність - це впевненість, що наступного дня відвідуваність сторінки, її охоплення не впадуть. Що умови, на які ви погодилися при розміщенні оголошення в місцеву рекламну мережу, не зміняться. Щоб зрозуміти, чому цього аспекту приділяється така увага, потрібно просто подивитися на Facebook.

SMM і Facebook

Найбільша соцмережа світу приваблює компанії всіх розмірів. Великий, середній і дрібний бізнес борються за увагу користувачів всіма доступними засобами, і кожен отримує деяку частку передплатників. Просування у Facebook проводиться засобами самої соцмережі, яка непогано заробляє на пропоновані послуги, зокрема - на платних постах і додаткових передплатників. Але, як показала практика, рекламодавці від цього практично не виграють.

Платні пости - повідомлення, що інтегруються в новинну стрічку користувачів, які виявляли інтерес до бренду коли-небудь. Точний таргетинг дозволяє направляти ці пости в стрічки конкретному сегменту користувачів, що зменшує витрати на залучення однієї людини. Рекламодавець не знає, хто саме побачить сторінку, і може лише управляти таргетингом.

У вересні минулого року Facebook взяв курс на підвищення релевантності постів в новинних стрічках. Для цього інженери компанії переглянули алгоритми підбору цікавих постів, замінивши їх на більш досконалі. Уже через місяць після впровадження змін бренди забили тривогу - охоплення постів серйозно впав. У період з жовтня по листопад органічний охоплення знизився з 11,6% до 8,7%, продовживши повільне зниження в наступні місяці. Великі бренди, на сторінки яких було підписано понад півмільйона людей, також відзначили зниження охоплення з 6% до 1,5% за 4 місяці з моменту введення нових алгоритмів. У ці цифри входять не тільки користувачі, які відвідують платні повідомлення, а й ті, хто перейшов на сторіночку бренду по будь новини.

Видимість сторінок серйозно знизилася, а разом з нею - і залучення. При охопленні в 1 млн. Користувачів пости реально були видимі тільки 10 тисячам осіб. Facebook заявив, що нова система повністю відповідає бажанням користувачів - отримувати більше релевантної інформації в стрічках. Рекламодавці ж залишилися ні з чим - охоплення продовжує падати донині.

Але не тільки алгоритми заважають просуватися на Facebook. Представники B2B-компаній розповіли, що регулярні зміни правил відбуваються і в рекламних кампаніях. Соцмережа регулярно збільшує ставки і маржу, яка в деяких тематиках може досягати 75%. Все це показує ненадійність Facebook як основного майданчика просування.

А як у нас?

Facebook не є основною соціальною майданчиком для вітчизняних компаній, але поганий приклад заразливий. ВКонтакте витратив чимало часу на розробку і впровадження власної рекламної мережі, але про її поліпшення вже давно не чути. Це при тому, що безліч рекламодавців скаржилися на жахливий таргетинг і низьку ефективність оголошень. Тим не менше, сама соцмережа працює ідеально, і збільшити охоплення аудиторії зуміє бізнес будь-якого розміру.

«Однокласники» недалеко пішли від ВКонтакте. Але тут платоспроможність користувачів вище. Цим майданчик і привертає маркетологів, які сподіваються на швидку вигоду. Слабкі можливості платного просування, труднощі з веденням груп - все це заважає органічно проводити кампанії, але конверсія з «ОК», як правило, вище середнього значення.

Twitter і Instagram корисні для брендів, які можуть щось запропонувати крім своїх основних послуг. Завоювати увагу користувачів цих платформ можна тільки при наявності фантазії та креативного підходу. Якщо бренд спробує використовувати їх суто в ролі рекламного майданчика, гроші будуть викинуті на вітер.

Просування на кількох соцплощадках дасть можливість нівелювати проблеми, що виникають на одній з них, посиленням впливу на інших. Не покладайтеся на просування в одній соціальній мережі - приклад Facebook каже, що в світі немає нічого постійного.

Повернутись до списку

 


 

 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

розкрутити свій сайт - ціна.


Комментарии: