Наочні приклади ефективності контент-маркетингу

Контент-маркетинг пішов у маси ще в середині 2012 року, коли на нього звернули увагу експерти галузі. Вже тоді передбачали, що за цим форматом просування - майбутнє. Тим не менш, навіть сьогодні зустрічаються маркетологи, які намагаються використовувати дешеві трюки минулих років і намагаються не відволікатися на "дорослі" рішення. Чому ж контент-маркетинг дійсно вартий уваги кожного оптимізатора? Відповімо прикладами компаній, що скористалися цією стратегій.

InsideOut

Розробник корпоративних тренінгів InsideOut зайнявся контент-маркетингом в 2012 році, роблячи основний упор на email-розсилках. Для підвищення залучення компанія створювала невеликі презентації, записувала відео і працювала над статтями для ресурсу. Весь контент був унікальним і конкурентоспроможним, багато в чому - завдяки допомозі співробітників організації. Таким чином вдалося зберегти близькість контенту до цінностей бренду і зробити послуги компанії більш очевидними для простих людей.

Контент-стратегія дозволила збільшити CTR розсилок на 20%, знизити кількість відписатися на 87%, і залучити майже в 4 рази більше клієнтів, у порівнянні з минулим роком.

Rental History Report

B2B-компанія Rental History Report зайнялася контентом після запуску черговий послуги. Керівники хотіли знизити вартість кліка по рекламі, наростити частку органічного трафіку і зміцнити відносини з аудиторією. Все це було вирішено виправляти за допомогою корпоративного блогу.

Фахівці розробили контент-календар, спираючись на публікації, в яких розбиралися найчастіші запитання клієнтів. План був пронизаний ключовими словами і фразами, які повинні були допомогти заробити гідні позиції в пошукових системах. Всього в тиждень планувалося розміщувати від трьох записів.

За 6 місяців з моменту впровадження контент-стратегії компанія наростила органічний трафік на 400%, збільшивши глибину перегляду в 2.5 рази. Це дозволило їй зайняти перші місця по безлічі тематичних запитів і одночасно знизити вартість кліків. Зараз половина продажів Rental History Report забезпечується органічними клієнтами.

Shoretel Sky

Shoretel Sky займається хмарними телефонними сервісами. Компанія давно вела власний блог, але його ефективність залишала бажати кращого. Прагнучи підвищити віддачу, організація звернулася в агентство для отримання кваліфікованої допомоги в контент-маркетингу.

Перед підрядником були поставлені прості мети - зміцнити авторитет бренду, залучити трафік і поліпшити залученість користувачів в роботу з сайтом. За підсумками співпраці Shoretel Sky відзначили:

   - збільшення органічного трафіку на 50%;
   - потроєння кількості зовнішніх посилань на сайт;
   - збільшення кількості конверсій серед постійних читачів сайту.

Повернутись до списку


Комментарии: