Навіщо потрібна мультимедійна презентація

Один з найбільш ефективних і видовищних способів подання інформації, в тому числі і ділового характеру - це мультимедійна презентація. В рамках презентації використовуються графічні матеріали, текст, відео і фотографії, в тому числі й організовані у вигляді слайд-шоу, анімаційні вставки, елементи тривимірної графіки і звичайно ж звуковий супровід, включаючи фонову музику і дикторський пояснення.

Серед найбільш яскравих відмінностей мультимедійної презентації від інших способів подачі інформації можна виділити високу насиченість інформацією і високу інтерактивність. Презентація може дуже гнучко адаптуватися під реакцію слухачів, наприклад, змінюючи темп подачі інформації, якщо при створенні закласти таку можливість.
Презентація може взаємодіяти з іншими інформаційними ресурсами, наприклад веб-сайтами для отримання найбільш свіжих даних. При необхідності презентація може бути викладена на корпоративному сайті і доступна з будь-якої точки планети.

У чому секрет ефективності Презентацій.
На рубежі 20 і 21 століть в світі відбулася інформаційна революція. Комп'ютери та інформаційні мережі міцно увійшли в усі сфери людського життя, в тому числі і в комерцію. Багато видів діяльності вже насилу можна уявити без використання обчислювальних систем різної складності.
Цілком закономірно, що ділову сферу інформатизація торкнулася вельми сильно. Безперервне прагнення отримати перевагу над конкурентами не могло пройти мимо таких зручних інструментів для роботи з інформацією.

Однією з досить важливих завдань, що стоять перед інформаційними технологіями є максимально зручне та ефективне надання інформації для слухача. Причому, необхідно враховувати, що рівень знань слухачів в обговорюваної тематики може бути дуже різним. Величезну роль у вирішенні таких завдань відіграють мультимедійні можливості сучасних комп'ютерів.
Наука стверджує, що основну частину інформації людина отримує за рахунок органів зору, до 80 відсотків від загального обсягу. На другому місці знаходяться органи слуху, вони забезпечують близько 15 відсотків інформаційного потоку. Саме на ці органи чуття і впливають мультимедійні технології.
Супровід набору графіків і фотографій відповідним звуковим рядом можна домогтися значно більшої концентрації уваги з боку слухачів. Таким чином, вдається домогтися істотного підвищення ефективності передачі інформації аудиторії, у порівнянні, наприклад, з доповіддю.

Мультимедійні технології можуть здатися подібними з відео, але насправді вони надають набагато більше можливостей. В першу чергу за рахунок високої інтерактивності. Презентація дозволяє глядачеві отримувати доступ до довільного розділу. Використовуючи зміст можна відкривати ту частину презентації, яка потрібна в даний момент, а при необхідності повертатися до вже переглянутих розділів. Користуватися правильно складеної мультимедійної презентації не складніше, ніж звичайної книгою.
Обсяги мультимедійних презентацій практично нічим не обмежені. Це може бути короткий доповідь займає п'ять хвилин або докладний, розгорнутий звіт на тисячах сторінок тексту, що містить графіки, фотографії, відео та аудіо записи, складну тривимірну анімацію. Слід зазначити, що використання цифрової форми зберігання інформації істотно знижує витрати на тиражування презентації та підвищує збереження даних, при правильно організованій системі зберігання і резервування.
У формі мультимедійної презентації цілком можна створити електронну візитну картку, яка детально і ефектно розповість потенційним клієнтам і партнерам про Вашу компанію.

Для чого можуть знадобитися презентації
Практика показує, що серед комплексу умов необхідних для успішного розвитку компанії, одне з найважливіших місць займає її імідж і ділова репутація. Тобто те, як компанія виглядає в очах своїх клієнтів і партнерів. Чималу роль в правильному формуванні привабливого вигляду підприємства відіграє своєчасність надання актуальної інформації про стан справ в компанії, результати її діяльності та плани на майбутнє.
Широке поширення інформаційних технологій зробило можливим в найкоротші терміни створювати і поширювати серед зацікавлених осіб звіти. А однією з найбільш ефективних форм надання інформації є мультимедійна презентація.
Досить широкі можливості надає презентація в якості рекламного матеріалу. Адже тут можливе створення універсального рекламного матеріалу який містить в собі всю необхідну інформацію про компанію, товари і послуги, причому в найбільш легкою для сприйняття формі.
Не менш ефективні мультимедійні презентації і в якості навчально-методичного забезпечення для навчання та підвищення кваліфікації співробітників. У формі презентації може бути створена і документація для клієнтів та партнерів компанії.
Крім ділової сфери, мультимедійні презентації можуть використовуватися і для приватних цілей, наприклад, оформлення домашнього фотоальбому або відеотеки, створення зручних бібліотек. У вигляді презентації можна зробити цікавий звіт про відпустки для друзів і рідних.

Які бувають Презентації
Мультимедійні презентації вельми різноманітні як за формою, так і за змістом. Залежно від цілей створення презентації можна виділити наступні види:

1. Цифрові презентації рекламного характеру призначені для просування товару, підвищення впізнаваності торгової марки або зміцнення позитивного іміджу компанії. У рекламних презентаціях можна швидко і без особливих складнощів додати або замінити фрагменти про додаткові або супутніх товарах, підвищити актуальність наведених в інформації про товар або компанії відомостей.
Рекламний ролик, так само як і презентація використовує візуальні і акустичні способи впливу на глядача. Обидва вони мають високу ефективність, природно при належній якості виконання. Але, на відміну від презентації, з довільним доступом до вмісту, рекламний ролик надає інформацію лінійно. Ніяке інтерактивної взаємодії з глядачем неможливо.
Інша типова сфера застосування мультимедійних презентацій - це комплектація різноманітних подарункових комплектів, видань книг та сувенірної продукції. У таких випадках значну увагу в рамках презентації приділяється історії компанії, її пріоритетами, особливостям продукції та послуг, докладною характеристикою виробництва. Презентація забезпечується великим обсягом фотографій, відеозаписів, схем, графіків, звітами з різних заходів та іншими документальними даними. Подібні мультимедійні презентації можуть використовуватися як інструмент формування корпоративної культури підприємства. При цьому, носії із записаною на них презентацією можуть подаватись разом з пам'ятними подарунками співробітникам.

2. Презентації - електронні каталоги. Зазвичай вони містять докладні, добре структуровані каталоги з опис товарів і послуг. Ці мультимедійні презентації можуть використовуватися менеджерами по продажах і торговими представниками. Презентація може бути використана як в повному обсязі, так і тільки окремими фрагментами. Випуск оптичного диска CD або DVD формату, який містить свіжий докладний електронний каталог набагато більш вигідний в економічному плані і дозволяє більш оперативно надавати потенційних клієнтів найбільш актуальними описами товарів і послуг. При цьому, для створення каталогу можуть використовуватися не тільки фотографії та текстова інформація, але і анімаційні ролики, 3D графіка, відео і все це - з якісним звуковим оформленням. Подібна презентація може виявитися досить ефективним інструментом для збільшення продажів.

3. Деякі навчальні та тестові комп'ютерні програми. Також можна віднести до специфічного виду презентацій. Вони служать для навчання співробітників компанії, знову найнятих або підвищують свій професійний рівень. Або, навчальна презентація може використовуватися в якості інформаційного супроводу наукомісткої високотехнологічної продукції. Програма дозволить не тільки навчити, а й перевірити наскільки людина засвоїла матеріал.

4. У вигляді мультимедійної презентації може бути зроблена довідкова, методична і нормативна література, технічна документація. При цьому презентація виступає в ролі зручного інтерфейсу для управління даними і навігації по розділах. Подібні презентації практично завжди містять чимало креслень, схеми, керівництва та іншу технічну документацію. Застосування презентацій в даному випадку переважно оскільки з представленою інформацією набагато зручніше працювати і її набагато дешевше тиражувати, у тому числі - у великих обсягах.

5. Презентація - візитна картка. Візитка може бути створена для окремих осіб, наприклад керівників або провідних спеціалістів компанії або для компанії в цілому. Подібні мультимедійні візитки можуть виявитися дуже корисними для успішних людей які ведуть активний спосіб життя. Електронна візитівка набагато більш інформативна і ефектна, ніж будь-які, більш традиційні друкарські аналоги. В якості носія можуть виступати накопичувачі на flash-пам'яті або оптичні диски якого розміру, в тому числі і нестандартного.

6. Не варто випускати з уваги і чисто побутове використання мультимедійних презентацій. Добірки текстів, фотографій та відеозаписів можуть бути впорядковані і оформлені з використанням анімації, звукового супроводу і голосових коментарів. Додатково вирішується проблема зберігання даних. Оцифровані фотографії та записи з магнітних носіїв набагато простіше зберегти.

Головне - правильно організувати систему зберігання і не забувати створювати резервні копії.

Яким способом і на яких носіях поширюють презентації
Мультимедійні презентації можуть поширяться практично будь-яким способом застосовним для цифрового контента. Якщо презентація використовується як засіб прямої реклами, спрямоване на кінцевого споживача продукції або послуг, то вона може поширюватися по електронній пошті разом з цифровим буклетом. Презентація-візитка записана на компакт-диск може бути подарована в комплекті з сувенірною продукцією на переговорах, ділових зустрічах або виставках. Можливе поширення носіїв із записаними на них презентаціями і цілком традиційною поштою.
Мультимедійна презентація може бути викладена на корпоративному сайті і доступна для скачування усіма бажаючими. При необхідності можна адаптувати презентацію для перегляду online, хоча це вимагає певної адаптації.

Цікава особливість мультимедійної презентації полягає в можливості організувати тиражування в найкоротші терміни. Невеликі партії можна тиражувати навіть у домашніх умовах, все що для цього потрібно - це сучасний персональний комп'ютер.
Один з найбільш поширених в даний час носіїв це перезаписувані оптичні CD-DVD диски. Саме вони найкраще підходять для розміщення мультимедійних презентацій, оскільки можуть бути переглянуті не тільки на комп'ютері, але і на домашньому кінотеатрі або TV / AV ресивері. Досить специфічний носій - visit-rom (e-card), орієнтований головним чином на розміщення презентації-візитки.

Повернутись до списку


Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

 

 

розкрутка web сайтів.


Комментарии: