Ніцан Ціммерман - геній вірального контенту і просто людина

Gawker найняли Ціммермана два роки тому, і жодного разу не пошкодували про своє рішення. Обсяг трафіку на сайт, який він генерував, був неймовірним - тільки в листопаді 2013 він забезпечив ресурсу 17 млн ​​унікальних відвідувачів, або 80% загальної кількості відвідувань. При цьому Ціммерман ніколи раніше не працював у сфері розваг і не має спеціалізованої освіти маркетолога - він був звичайним власником власного блогу з кумедними відео. На щастя, Ціммерман знайшов час розповісти про те, як йому вдається досягати таких результатів.

Роботі Ціммерман віддає 12 годин життя щодня. За цей час через нього проходить до тисячі сайтів, з яких він вибирає 10-15 цікавих маеріалов. Цілеспрямованість - запорука перемоги, і Ціммерман прекрасно розуміє це. Додайте сюди любов до своєї роботи, і ви зрозумієте, чому він ніколи не вибивається із сил.

Займаючись пошуком і створенням контенту, Ціммерман "вимикає" навколишній світ. Він працює з дому і не відволікається ні на які зовнішні подразники, що допомагає зберегти натхнення. У такому стані набагато простіше оцінити емоції, які викликає той чи інший контент - Ніцан витрачає на це не більше 15 секунд, навіть якщо мова йде про відеоролику.

У десятку матеріалів, які випускає Ціммерман щодня, входять кращі з кращих. Тільки те, що може залишатися популярним протягом декількох місяців вважається гідним пера Ніца - в іншому випадку він шукає щось інше. Звичайно, багато його роботи не залишаються віральнимі так довго, але це не змінює його відношення до процесу фільтрації матеріалів.

Ціммерман завжди збирає статистику і шукає причини, за якими ті чи інші пости виявилися не настільки вдалими. Кожен такий матеріал - безцінний досвід, який дуже важливий автору. Наприклад, саме досвід допоміг Ціммерману знайти оптимальний час для розміщення контенту - 9:00 ранку і опівдні. Рано вранці люди вже знаходяться на роботі, але не налаштовані робити що-небудь, прямуючи на розважальні сайти. Під час обіду ж інтернет-користувачі самі шукають щось цікаве. Годину пік, за словами Ціммермана, марний для авторів - занадто малий шанс, що контент побачать.

У соціальних мережах ви не знайдете жодного повідомлення від Ціммермана, де б він рекламував своє творіння. Ніякого самопіару і приголомшлива успішність - рідкісне поєднання для контент-маркетолога.
Найважливіше терпіння. Не всі матеріали "вистрілюють" відразу ж, а деякі й зовсім повільно набирають перегляди, без яскравих сплесків уваги користувачів. Ціммерман не робити поспішних висновків і дає контенту можливість показати себе.

Повернутись до списку


Комментарии: