Нова кнопка Pinterest для сайтів брендів

Соціальна мережа для обміну красивими зображеннями Pinterest, щомісячна аудиторія якої складає 60 млн уникав, анонсувала запуск нової кнопки підписки «Follow» («Йди за нами») для сайтів брендів.

«Щодня люди відвідують безліч сайтів самих різних компаній, і часто їм непросто знайти сторінки цих організацій в Pinterest, щоб підписатися і стежити за оновленнями. Ми прагнемо допомогти користувачам в пошуку свіжих пинов (постів) їх улюблених брендів у соціальній мережі і сподіваємося, що оновлена ​​кнопка «Follow» дозволить користувачам швидко і легко знаходити їх цікавить контент », - написав в офіційному блозі компанії менеджер продукту Джейсон Коста (Jason Costa ).

Розроблена спеціально для сайтів підприємств і брендів, нова кнопка Pinterest «Follow» являє собою щось інше, ніж звична кнопка, натискаючи на яку, користувачі переносяться в акаунт компанії в соціальній мережі. При кліці на вдосконалену кнопку з'являється спливаюче діалогове вікно з превью останніх публікацій бренду в Pinterest, його коротким описом, зазначенням кількості передплатників і пинов, а також фінальної кнопкою підписки, натискаючи на яку відвідувач сайту, не покидаючи його меж, підписується на аккаунт компанії в соціальній мережі.

Додавання нової кнопки на сайт, за словами Джейсона Кости, займає не більше пари хвилин. Все що необхідно зробити - це скопіювати і вставити два рядки коду.

Експертна думка TechCrunch

На думку редактора видання TechCrunch Інгрід Лунден (Ingrid Lunden), «оновлений анімований Follow-пін» має високі шанси допомогти соціальній мережі в справі залучення аудиторії з сайтів компаній.

Наявність спливаючого вікна з гарно оформленої вітриною останніх робіт бренду дійсно може спонукати відвідувачів сайту активніше підписуватися на його аккаунт в соцмережі. Отримавши уявлення про якість, тематикою та характері пропонованого контенту, юзер легше погодиться підписатися на ту чи іншу брендову сторінку в Pinterst. Якщо, звичайно, компанії будуть піклуватися про те, що у них потрапляє в превью з кнопками підписки.

Нововведення напевно припаде до смаку самим брендам. Адже завдяки новій кнопці Pinterest не веде трафік з сайту компанії і при цьому допомагає їй наростити базу відданих передплатників в соціальній мережі.

Побачити нову кнопку Pinterest в дії вже зараз можна на сайтах Wayfair, Random House, ModCloth, GoPro, Motorala і Whole Foods.

Повернутись до списку


Комментарии: