Основи корпоративного блогу

У робочому розкладі маркетолога корпоративний блог повинен займати перші позиції. Дослідження показали, що активність компанії у створенні якісного контенту прямо впливає на довіру клієнтів до неї, доводячи професіоналізм ще до звернення за послугою. Завдання хорошого маркетолога - ретельно продумати контент-стратегію і розробити методики просування вже створеного контенту, забезпечивши блогу популярність і авторитет. Як цього добитися?

ЗМІ - хлопцям приклад

Маркетинговий відділ повинен відповідально підходити до планування та розробки нових тематик, працюючи за правилами традиційної редакції. Єдина відмінність між вашою компанією та ЗМІ - пряма залежність від бізнес-результатів. Всі інші правила ведення справ однакові.

Готуй контент-план за місяць ...

Мати запас "міцності" на місяць вперед - хороший тон. Планування тим дозволяє впоратися з неодмінно виникають дефіцитом ідей і запобігти будь-які можливості простою команди письменників.

.. І не бійся міняти його

У контент-план вносяться не просто теми матеріалів, а цілі заготовки, що визначають розвиток думки автора. Переглядайте список запланованих тематик регулярно, кожен місяць - це дозволить прискорити появу дійсно цікавих публіці матеріалів. Чим частіше з'являються інфоприводи у вашій сфері, тим частіше потрібно переглядати пріоритети. Не забувайте і про думку читачів - знайдіть тематики, які вони сприймають більш прихильно, і намагайтеся розвивати їх в першу чергу.

Вказуйте ваша думка

Авторська думка - те, заради чого багато користувачів взагалі читають блог. Популярність часто приходить разом з навичками роботи у форматі особистих нотаток - аудиторія жадає бачити людину за статтями, а не мертве лого компанії. Показавши наявність власної думки і відбивши авторську позицію, ви збільшите шанси матеріалу на успіх.

Будьте різноманітні

Інтернет подарував авторам можливість використовувати будь-який формат контенту в своїх роботах. Додавайте зображення та відео, малюйте інфографіку і комікси, що допомагають користувачам зрозуміти матеріал - зробіть все можливе, щоб запам'ятатися їм! Чим менше стаття схожа на монолітну стіну тексту, тим вище мотивація читачів завершити її прочитання.

Повернутись до списку


Комментарии: