Освоєння SMM

Соціальні мережі - тренд останніх років, що допомагає компаніям набути більш людяне обличчя і показати себе покупцям з кращого боку. Просувати бренд в масах сьогодні непросто - позначається висока конкуренція за увагу користувачів. Читачі перенасичені інформацією і не будуть цікавитися вашими постами, якщо ви не пропонуєте щось унікальне.

Насамперед потрібно знайти відповіді на основні питання, що формують стратегію SMM, і тільки тоді переходити до активних дій. Аналітика - запорука успішного вкладу, відбивати який доведеться недовго.

Де вас чекають?

З'ясуйте, в яких соціальних медіа про ваш бренд говорять найчастіше. Не забудьте оцінити конкурентів - де почали просування вони? Йдіть туди, де ви затребувані - не кожній регіональній компанії потрібно представництво у Facebook, якщо ви працюєте в Росії.

Що плануєте отримати від соцмережі?

Яка мета входу на медійні площі? Збір відгуків? Налагодження контакту з клієнтами? Збільшення продажів? Або присутність заради присутності? Вам потрібна конкретна мета, інакше будь-які бюджети будуть марні - ви не відстежите ефективність витрат.

На кого ви працюєте?

Складіть портрет типового споживача ваших товарів або послуг. Де він працює, скільки йому років, який рід занять? У майбутньому ви внесете в нього коригування, грунтуючись на зібраній в співтоваристві статистикою, але зараз вам підійде навіть грубе наближення.

Хто ваші суперники?

Не соромтеся підглядати за діями колег. Як вони розважають користувачів в своїх представництвах? Що приваблює користувачів в них? Чим компанії завойовують їхню довіру? Грамотна інтерпретація дієвих прийомів дозволить значно прискорити процес просування.

Що цікаво користувачам?

Які повідомлення, який вид контенту цікавий вашим клієнтам? Хочуть вони оглядів або експертних думок? Чи, може, були б раді новин галузі? І знову не завадить поглянути на досвід конкурентів.

Після збору інформації настане час діяти. Створюйте спільноти, налаштовуйте їх дизайн і зовнішній вигляд, додавайте фірмові знаки і розміщуйте заклики приєднатися до представництва компанії на самому сайті. Не забудьте спершу створити контент - перші користувачі повинні бачити, заради чого вони повинні підписатися. Покличте в співтовариство колег, друзів, лояльних покупців - вони створять фундамент, завдяки якому приєднатися до спільноти стане морально легше.

Повернутись до списку


Комментарии: