Наш телефон: (050) 725-37-48
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 8000 грн. в месяц!
Підвищуємо читабельність контенту
Чим привабливіший матеріал зовні, тим вище ймовірність, що серед усього інформаційного шуму користувач вибере саме його для прочитання. Однак і ці "щасливчики", які подолали перший фільтр, будуть жорстко відсіюватися за рівнем читабельності. Що саме аналізує користувач в цей момент?
Принцип швидкочитання
Жодна людина не читає слова по буквах - око аналізує все слово цілком, що дозволяє, наприклад, використовувати слова зі зміненим порядком букв без шкоди для читача. Аналогічно проводиться оцінка читабельності - людина сканує текст, розбиваючи його на кластери (абзаци), а їх, у свою чергу, на дрібні групи по 3-4 слова. При цьому у свідомості проводиться оцінка смислового навантаження цих блоків і з'ясовується, чи цікава читачеві ця тема.
Завдання контент-маркетолога - створити такі текстові патерни, в яких легко побачити сенс всього тексту. Чимале значення приділяється і верстці - вона повинна підходити під текст, доповнювати його. У цьому випадку враження буде більш повним, а бажання ознайомитися з матеріалом - сильніше.
Який контент читабельний?
Зробіть міжрядковий інтервал таким, щоб текст не зливався в моноліт навіть у великих абзацах. Це допоможе провести повноцінне "сканування" у пошуках ключових слів. Ніякі елементи шрифту не повинні накладатися на інші рядки - це дезорієнтує.
Заголовні букви потрібно використовувати тільки в разі крайньої необхідності. Заголовки і підзаголовки набагато розумніше виділити іншими засобами, наприклад - напівжирним. Слова, написані за допомогою заголовних букв, мають практично однаковий зовнішній вигляд, що заважає ефективно розпізнавати їх і уповільнює прочитання.
Довгі рядки не тільки стомлюють читача, а й сприяють втраті наступного рядка при перекладі погляду. Намагайтеся звузити область читання до розумних меж і не використовувати занадто довгі речення.
Залишайте простір між текстом і зображенням, щоб не збивати розпізнавання. Прилеглий до картинки текст буде зливатися, і це зіграє проти вас.
Створювати читабельний контент легко, особливо якщо ви вмієте абстрагуватися від своєї творчості і оцінювати його так, наче вперше бачите. Оцініть свої вже зроблені роботи і, якщо побачите проблеми, попрацюйте над ними.