Переконливий дизайн

Бізнес женеться за конверсією і довірою клієнтів, тому будь-які стратегії, що дозволяють наростити обидва цих показника, приречені на успіх. Дизайн сайту важливий для всіх категорій користувачів - він дозволяє оптимізувати процес роботи з ресурсом і поліпшити його впізнаваність. Роботи над оформленням ресурсу повинні вестися постійно, але на які аспекти потрібно звертати особливу увагу?

Ясність

Типовий покупець рідко знаходиться під впливом емоцій і воліє думати раціонально. Наприклад, потрапляючи на головну сторінку сайту, в його голові виникає перше питання - "де те, що я шукав?". Перший екран повинен дати інформацію про те, що це за сайт, чи може тут бути цікавить користувача інформація, а також уточнити, чому її найпростіше шукати тут.

Чітке ціннісне пропозицію допоможе уникнути нових питань користувача і позбавить його від бажання йти до конкурентів. Максимум чесності, мінімум чудових порівнянь - люди втомилися від реклами і шукають ясності.

Візуальна привабливість

"Зустрічають по одягу, а проводжають по контенту" - ця приказка чудово підходить до звичайним користувачам. Свою думку про сайт людина становить за частки секунди, ґрунтуючись на візуальної привабливості. Навіть самий оригінальний і корисний контент можуть не оцінити, якщо дизайн сайту викликає відторгнення і небажання з ним працювати. З іншого боку, привабливі зовні сайти з неунікальним контентом користуються успіхом у більшості користувачів, хоча і не дають повної відповіді на їхні запитання.

Привабливий дизайн - це не тільки кольору, але візуально просте оформлення. Більшість користувачів мають великий досвід серфінгу в мережі, і виробили деякі очікування щодо конкретних типів сайту. Наприклад, інтернет-магазин повинен володіти кошиком і чітким меню-асортиментом. Відсутність або переосмислення цих елементів зробить дизайн складніше для розуміння і збільшить ризик втрати користувача.

Ієрархія "на око"

Увагу користувача в конкретний момент часу може бути направлено тільки на один елемент сайту. Дизайн повинен забезпечити чіткий порядок точок, куди буде спрямований погляд людини, навіть якщо користувач раніше ніколи не був на цьому ресурсі.

Виділення ключових елементів сторінки можна робити як за допомогою зміни розміру, так і колірної гами. Нерідко можна зустріти практику установки на сторінку зображення, навколо якого розгортається весь дизайн. Людини привертає звичний образ, а далі він слідує по "хлібним крихтам" із заголовків різного розміру. Також популярна стратегія створити порожнього простору навколо найважливіших тез.

Утримання уваги

Для багатьох видів послуг дуже ефективними виявляються прийоми утримання уваги, побудовані на створенні контрасту. Наприклад, фотографія посмішки до і після відвідин платній стоматології здатна збільшити конверсію на десятки відсотків, нагадавши користувачам про необхідність берегти зуби. Чіткі фото товарів, наявність фільтрів і оригінальний дизайн - все це допомагає утримати користувача за екраном.

Найлютіші вороги уваги - це "простирадла" тексту і "вода". Перше виправляється впровадженням дружнього оформлення статей та розведенням медиаконтентом, друге - пошуком більш просунутих авторів.

Фінальна дія

Дизайн повинен мотивувати користувача виконати одну основну задачу, а по можливості - ще й пару другорядних. Наприклад, проста форма "пожертвувань" може залишитися непоміченою, але досить включити її в спеціальну сторінку, де будуть описані всі переваги пожертвувань ресурсу, і кількість транзакцій істотно зросте. Люди хочуть знати, на що саме вони жертвують, і ця інформація буде дуже до речі.

Повернутись до списку


Комментарии: