Платні покази в Facebook - чим ефективніше, тим дорожче

Facebook зробив все, щоб мінімізувати органічне охоплення постів брендів. Сьогодні підприємцям не залишається нічого іншого, окрім як сподіватися на користувачів, які охоче б ділилися їх контентом, або платити за рекламні покази.

Але чи варто витрачатися на платне просування в Фейсбук? Таким питанням задалися багато фахівців після ознайомлення з результатами дослідження агентства digital-маркетингу Flightpath. Представники даної компанії прийшли до висновку, що за охоплення платних показів у соціальній мережі тепер доводиться платити в рази дорожче.

Відстежуючи CPM (ціну за 1000 показів) рекламних кампаній трьох своїх основних клієнтів, співробітники Flightpath встановили, що вартість платних показів за останні 4 місяці зросла більш ніж на $ 7 (з 3 у.о. в лютому до 10 з гаком доларів у червні).

Старший директор відділу Digital-маркетингу компанії Джон Лі (John Lee) детально зупинився на цьому питанні:

«Теоретично існує мала ймовірність того, що зниження охоплення платних постів обумовлено незначними змінами в змісті оголошень і графіку їх публікацій. Однак здебільшого ми послідовно дотримуємося стратегії, сформованої ще на перших етапах роботи з рекламними постами. Найменші відхилення від обраного курсу не змогли б привести до одного і того ж результату по рекламним кампаніям різних клієнтів в один і той же час.

Єдине, що хотілося б відзначити, - це те, що, незважаючи на зниження охоплення платних постів, рівень залученості залишився на колишньому рівні».

На думку експерта, дана тенденція може привести до того, що за ефективність рекламних постів (охоплення тієї ж аудиторії з 1000 фанів) компаніям доведеться платити набагато більше. Підвищення вартості може бути пов'язано і зі збільшенням кількості брендів, що використовують дану рекламну опцію Facebook.

За прогнозами Джона Лі, в майбутньому маркетологам вигідно буде піти на такі кроки як:

    1. звуження розміру цільової аудиторії, на яку таргетір реклама в соціальній мережі;
    2. робота над підвищенням залученості передплатників;
    3. нарощування стратегій маркетингового впливу на агентів впливу (авторитетних представників галузі, здатних привернути величезну аудиторію потенційних споживачів).

Що ж стосується самого Facebook, то він дійсно продовжує працювати над підвищенням ефективності реклами. Не так давно компанія повідомила про те, що буде враховувати при таргетуванні інформацію про відвідані користувачами сайтах і додатках.

Повернутись до списку


Комментарии: