Покращуємо конверсію за рахунок людських слабкостей

Людський розум ділиться на дві складові - свідоме і несвідоме. Між ними "прокинути" безліч зв'язків, управляти якими люди не можуть. Хороший маркетолог, немов грамотний психолог, повинен взаємодіяти з несвідомої частиною, пробуджуючи емоції, і використовувати природні реакції людини в інтересах компанії.

Реалізувати цю стратегію досить складно. Потрібно провести масу тестувань та опитувань, створити кілька фокус-груп, активно брати інтерв'ю у клієнтів. Як поводяться ваші клієнти? Які почуття відчувають, оглядаючи яскраві або тьмяні Лендінзі? Чого очікують від сторінки? Які цілі ставлять перед собою, переходячи по посиланнях на сайт? Стільки питань, на які складно отримати відповіді!

Цей комплексний підхід, заснований суто на відчуттях користувачів, був названий Brain-based design. Його відрізняє унікальне проектування дизайну ресурсу та контент, спрямований не тільки на раціональну частину мозку, а й на емоції. Сайти, що просуваються по цій стратегії, працюють над 4 характеристиками: авторитетністю, визнанням, взаємністю і єдністю.

 Авторитетність

Необхідна для того, щоб користувачі взагалі піддавалися "обробці". Найпопулярнішими стратегіями нарощування авторитетності є:

   - професійні огляди та дослідження, цікаві вашої цільової аудиторії;
   - впровадження рейтингової системи на самому ресурсі;
   - регулярні звіти про виконану роботу та / або дослідженнях;
   - розміщення статей від експертів галузі на сторінках сайту.

 Суспільне визнання

Люди - соціальні "тварини", і воліють ставитися до якоїсь вже існуючої групи, ніж бути одинаком. Думка більшості - одна з таких груп. Для завоювання визнання в суспільстві компанії використовують такі стратегії:

   - відкрита демонстрація позитивних відгуків клієнтів;
   - регулярне поповнення контентом тематичних співтовариств, участь у житті галузі;
   - заробіток рейтингів за допомогою клієнтів і хвастощі досягнутими спільно результатами.

 Взаємність

Більшість людей не ворухнути й пальцем, якщо в діях не буде вигоди для них. Тому компанії змушені йти на взаємовигідну співпрацю з клієнтами:

   - створювати корисний для читачів контент;
   - підтримувати сторінку подяк, що з'являється по завершенню виконання цільового дії, в актуальному стані, щоб показати свою зацікавленість у клієнті.

Єдність

Бажання мати однодумців властиво кожній людині. Щоб ресурс створював лояльність у користувачів, необхідно:

   - використовувати тільки ті візуальні образи, які імпонують поглядам відвідувачів і їх перевагам;
   - стежити за бажаннями користувачів і реалізовувати при можливості.

Захоплюючи людини емоційно, маркетолог може змусити його зробити практично будь-яке потрібне компанії дію. Саме це змушує бізнесменів переходити на сучасні технології просування, до яких і належить brain-based design.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

розкрутка веб сайту.


Комментарии: