Помилки вашого SMM

Різноманітність - запорука відсутності нудьги. Коли користувач не отримує бажаного задоволення від одного джерела контенту, він шукає нові. Завдання SMM-спеціаліста - утримати аудиторію і не дозволити їй помітити обмеженість прийомів залучення уваги. Як це зробити, якщо навіть кумедні картинки з котиками перестали працювати?

Похваліться успіхами

У соціальних мережах можна хвалитися позитивними відгуками клієнтів або подяками передплатників. Таких коментарів буде небагато, тому використовуйте кожен з них з розумом, або навчитеся заробляти природні відгуки.

Подавайте себе красиво

В Google+ присутня можливість оформлення повідомлень за допомогою псевдо-розмітки. Використовуйте її для виділення своїх повідомлень і полегшення роботи з великими постами.

Instagram як мірило популярності товару

Якщо ви реалізуєте товари офлайн, і молодь становить основну частку аудиторії, то Instagram може виявитися корисним джерелом інформації про їх переваги. Просто зробіть фотографію і завантажте її на сервіс, відзначивши "Додати на фотокарту", а потім перегляньте список фото, завантажених з цього ж місця іншими користувачами. Якщо помітите оригінальні зображення, зв'яжіться з їх автором і запропонуйте розміщення фото в співтоваристві компанії - багато будуть не проти такої "реклами".

Працюєте в Twitter? Додайте оригінальності!

Twitter дозволяє встановити унікальну картинку або колір для підкладки аккаунта. Використовуйте цю можливість, щоб виділитися серед інших учасників сервісу. Знайти настройки фону можна в "Настройки - Оформлення - Налаштувати власну тему".

LinkedIn може бути цікавим

Всі звикли до ділового стилю LinkedIn і намагаються не відходити від нього. Однак якісна картинка для привернення уваги ще нікому не заважала - достатньо лише розуміти, який контент очікують побачити користувачі соцмережі, і не пропонувати банальних рішень. Не забувайте, що тут можна залишати посилання на відео та презентації, якщо такі у вас є.

Креативність виміряти неможливо, але активність вашої аудиторії - запросто. Дізнайтеся, наскільки прихильно вона поставилася до вашого стилю ведення SMM, і розробляйте подальшу стратегію на основі реальних даних!

Повернутись до списку


Комментарии: