Посадочні сторінки для всіх

Будь-який бізнес можна віднести до однієї з двох категорій - B2C або B2B. Кожна з них, у свою чергу, ділиться на 3 підкатегорії:

    Послуги;
    Товари та виробництво;
    Перепродажу.

Які ж шаблони використовуються в них? Наскільки вони відрізняються один від одного?

Картка товару

Найкраще працює в перепродажах в B2C. Сучасні сайти надають користувачеві можливість ознайомитися з товаром у всіх деталях. Сторінки з картками продукту досягають 5-6 екранів у висоту, протягом яких відвідувач все сильніше переконується, що він не зможе вижити в цьому світі без даного товару. Кнопки "покласти в кошик" розміщені і вгорі сторінки, і внизу, щоб виключити ймовірність заблукати.

У деяких випадках багатоекранної сторінки розбивають на вкладки, що дозволяють відразу вибрати, що читати. Втім, деякі люблять перегортати великі сторінки самостійно - проведіть спліт-тестування, якщо у вас є сумніви.

Товари в B2B і B2C

Просуваючи сайт з якихось запитам, потрібно розробити посадкову сторінку для тих, хто перейде по цьому запиту. Аналогічно поступають з переходами з контексту, додаючи заголовок оголошення відразу під шапку сторінки. Якщо ви працюєте з тисячами ключів, то використовуйте можливості CMS - сучасні движки можуть створювати контент динамічно.

Цей Лендінгем повинен залучати користувачів невеликим логотипом компанії і помітним блоком "переваг" в центрі, куди також потрібно включити заголовок оголошення або запиту. Перерахування товарів категорії на другому екрані і нижче, залишаючи у видимій відразу частині сторінки тільки допоміжну інформацію.

Акції в B2C

Для акцій важливий акцент на знижки. Шапка на Лендінзі стискається, а звільнене місце відходить крупному, кидається в очі, оголошенню про що проводиться акції. Самі товари, до яких відноситься знижка, розташовуються нижче на тій же сторінці.

Послуги в B2C

Відмінність послуги від товару - це відсутність візуального образу. Описуючи послугу, потрібно розповісти її суть, і це зазвичай займає більше місця, ніж фото товару. Назва послуги, приклад необхідності її використання, розгорнута презентація із зазначенням методики ціноутворення, гарантій та відгуків - все це повинно вміститися на одній сторінці, нехай і в дещо екранів.

Практика показує, що вартість послуги прямо пропорційна бажанням клієнта ознайомитися з нею в деталях. Не варто побоюватися довгих текстів - люди шукають саме їх, і ні за що не розлучаться з грошима, не розуміючи, що саме вони оплачують.

Послуги в B2B

Тут клієнтами виступають експерти, які знаються на темі. Продажі з сайту практично не йдуть - досвідчені покупці воліють дзвонити менеджерам, уточнювати деталі і оформляти замовлення особисто.

Отже, працюючи в області B2B, в першому екрані потрібно відразу залишити контактну інформацію, за якою користувач може зв'язатися з компанією. Не потрібно вдаватися в деталі при описі формату послуги - достатньо показати, що ви відмінно розбираєтеся в темі. На останньому екрані сторінки, після надання всієї потрібної інформації, ще раз розмістіть контактну інформацію, обов'язково з телефоном і ім'ям контактної особи. Пам'ятайте, що професіонали працюють тільки з професіоналами, а простий менеджер може не знати відповіді на вкрай важливий покупцеві технічне питання.

Існують і інші підходи до складання посадочних сторінок, але найчастіше вони є лише модифікаціями вищевказаних. Створюючи Лендінгем з урахуванням специфіки вашої цільової аудиторії і її переваг, ви гарантуєте йому гідний рівень конверсії.

Повернутись до списку


Комментарии: