Правила гарного тону в текстах: як вибрати шрифт

Ефективність текстів на сайті залежить не тільки від якості і корисності контенту, але й того, як він оформлений. Користувачі визнають кращими сторінки, над дизайном яких працювали професіонали. Важлива і ширина текстового блоку, і візуальна структура, і шрифт. Якщо перші два фактори обчислюються легко самостійно, то зі шрифтами доведеться повозитися.

Типографіка для оптимізатора - це наука про те, як оформити текст для досягнення найвищого рівня залученості та зацікавленості у читача. Виходячи з цього визначення, можна виділити основні правила вибору шрифтів, які підійдуть будь-якому онлайн-магазину.

Зручність понад усе

Ні краса, ні стиль не допоможуть утримати користувача на сторінці, якщо контент доводиться буквально розшифровувати, пробираючись крізь оригінальний, але абсолютно нестандартний шрифт. Використовувати щось особливе можна для іменувань брендів або логотипів, але не в якості стандартного шрифту для тексту.

Розмір має значення

Зазвичай на сторінках товарів можна побачити шрифт 12-14 кегля. У рідкісних випадках його можна зменшувати до 10. Такі розміри легко читаються і не відштовхують користувача, тому намагайтеся не відходити від них.

Кожній букві - своє обличчя

Всі букви з алфавіту вибраного шрифту повинні бути унікальні - читач не повинен гадати, що за буква використана в слові. Це істотно скорочує список художніх шрифтів, доступних дизайнеру.

Контрастність і колір

Жовтий текст на блакитному тлі може бути вдалим рішенням для заголовка або невеликого епіграфа, але навряд чи підійде для всієї сторінки. Хоч і контрастні, але ці кольори відрізняються від очікування відвідувача і змушують його очі адаптуватися заново. Намагайтеся використовувати стандартні чорно-білі шаблони, якщо можливо.

Зарубки - для друку

У книгах зарубки на шрифтах виглядають набагато доречніше, ніж на сторінках сайту. Бігти від них не слід, але і займатися пошуками Serif шрифтів не потрібно - краще зверніть увагу на Sans serif.

Не змішувати і не збовтувати

Використання навіть двох шрифтів на одній сторінці - вже серйозне випробування для конверсії. Чим частіше користувачеві доводиться напружувати очі і розшифровувати написане, тим вище шанс, що йому набридне і він піде. Перевірте свої теорії на обмеженому колі користувачів, але ні в якому разі не на всій аудиторії разом.

Повернутись до списку


Комментарии: