Прихований маркетинг

Нескінченний потік реклами, що ллється з усіх боків, змушує людей виробляти вибіркову "сліпоту", щоб ігнорувати інфоприводи, схожі на торгове просування. Це явище суттєво знижує ефективність кампаній і не дозволяє компанії вийти за межі вже наявної аудиторії. Але що, якщо реклама буде зовсім не схожа на саму себе?

Прихований маркетинг - це ненав'язливе донесення конкретної інформації до цільової аудиторії, на підставі якої публіка зможе сформувати ставлення до продукту або бренду. Під це визначення потрапляють, наприклад, платні відгуки, настільки популярні в Рунеті - люди швидше довіряться незнайомцям з мережі, ніж словами самої компанії.

Ключова особливість прихованого маркетингу - це відсутність явної рекламної складової. Контент як і раніше підвищує лояльність читача, мотивує його до покупки і спонукає ділитися брендом з друзями, але робить це "акуратно", без тиску. Домогтися такого ефекту дозволяють досвідчені агенти впливу, які існують в будь-якому співтоваристві.

Перша категорія агентів впливу - це знамениті люди. Ступінь популярності не має значення - важливо лише, щоб ваша цільова аудиторія була в їх зоні впливу. Сюди входять блогери, лідери думок і експерти, на яких орієнтуються користувачі. Вони розповідають про продукт самостійно, не вдаючись до прямої реклами, вказуючи на переваги і недоліки товару. Як і що говорити вибирають самі агенти - їм видніше, чого чекає аудиторія. Розміщення у таких агентів може обійтися досить дорого - чим ширше аудиторія блогу, тим вище ціна.

Друга категорія - таємні агенти. Вони поступаються блогерам лише за розміром охоплюється аудиторії, але за якістю залучення нерідко дають фору. Такі агенти працюють на форумах, де часто спілкується цільова аудиторія компанії, вникають у проблеми людей і знаходять індивідуальний підхід до кожного клієнта. Реклама, створювана ними, непомітна і завжди до місця - користувачі не можуть викрити агента в просуванні конкретної компанії. При необхідності така людина може залагодити і репутаційну проблему, винесену на обговорення кимось ще. Крім того, послуги таємних агентів обійдуться дешевше, ніж розміщення в популярному блозі.

Підсумком старань агентів впливу стає збільшення лояльності користувачів до бренду і збільшення його впізнаваності. Можливо навіть врегулювання проблем репутації, якщо такі є. Основною перевагою прихованого маркетингу для бізнесменів є його розумна вартість - набагато менше, ніж у класичного маркетингу.

В умовах жорсткої ринкової конкуренції послуги агентів впливу будуть корисні для будь-якої компанії, чиї покупці часто бувають в мережі. Звичайний контекст і банери можуть втрачати ефективність з часом, але думки "простих користувачів" будуть цінуватися ще довго.

Повернутись до списку


Комментарии: